دسته گل جدید گوگل

مجموعه : دنیای آنلاین
دسته گل جدید گوگل

دسته گل جدید گوگل
جام جم آنلاین: پس از اینکه هر شخص برای ساخت اکانت جدید در جی میل وارد این سرویس می‌شود، پس از ثبت مشخصات فردی و اطلاعات معمول، برای ایجاد دسترسی از کاربر خواسته می شود شماره تلفن خود را برای ارسال کد تأیید (verify code) از سوی جی‌میل و دسترسی به این سرویس ، وارد نماید.
 

به گزارش سایت گرداب، سرویس ایمیل گوگل به تازگی برای ایجاد اکانت جدید برای كاربران، علاوه بر سایر اطلاعات درخواستی، شماره تلفن کاربر را نیز درخواست می‌کند.

بنا بر این گزارش، پس از اینکه هر شخص برای ساخت اکانت جدید در جی میل وارد این سرویس می‌شود، پس از ثبت مشخصات فردی و اطلاعات معمول، برای ایجاد دسترسی از کاربر خواسته می‌شود برای ارسال کد تأیید (verify code) از سوی جی‌میل و دسترسی به این سرویس، شماره تلفن خود را وارد کند.

به محض وارد کردن شماره تلفن، گوشی کاربر از سوی شماره‌ای ناشناس (private number) به صدا در می‌آید و اپراتور سیستم پس از سلام و خوشامدگویی، كد تایید اكانت را می‌خواند. کاربر نیز پس از وارد کردن کد تأیید در جای مخصوص، اجازه دسترسی به اکانتش را دریافت می‌کند.

با توجه به امكانات جدید تلفن‌های همراه از قبیل GPRS، جمع آوری شماره تلفن های كاربران توسط سرویس جی میل می‌تواند هشداری در خصوص سوء استفاده جی میل از این اطلاعات باشد.

پیش از این نیز رفتار گوگل با اطلاعات كاربران سرویس‌های مختلف آن در دنیا و قراردادهای این شركت با سرویس‌های امنیتی آمریكا برای جاسوسی، بارها از سوی مجامع مختلف مورد بحث قرار گرفته بود.دسته گل جدید گوگل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گردآوری : پایگاه اینترنتی تکناز