آشنایی با شرکت کانکس سازی دپوماشین و محصولات آن

مجموعه : مجله خبری
آشنایی با شرکت کانکس سازی دپوماشین و محصولات آن

صنعت کانکس سازی در ایران در طول چند دهه گذشته رشد چشمگیری داشته است. از اولین کانکس های ساده ای که بیشتر برای اسکان کارگری ساخته می شدند تا کانکس های ویلایی دو یا چند طبقه که به اندازه سازه های سنتی کارایی دارند مسیری بود که شرکت تولید کننده طی کرده اند.

 

در اینجا قصد داریم یکی از شرکت های قدیمی تولید کننده کانکس را معرفی کنیم که نزدیک به نیم قرن سابقه تولید انواع کانکس را در کارنامه خود دارند. شرکت دپوماشین تولید کننده انواع کانکس در ایران است که شاید قدیمی ترین کارخانه کانکس سازی به سبک مدرن باشد که همواره استانداردهای به روز را رعایت کرده است. برای آشنایی با این شرکت با ما همراه باشید.

 

تاریخچه ای کوتاه از کانکس دپوماشین

کارخانه مهندس محمد کرمانچی از سال ۱۳۳۶ فعالیت خود را در زمینه تولید ماشین‏ آلات راهسازی و ساختمانی از قبیل دستگاه های سنگ‏ شکن، تسمه ‏نقاله، سیلو، فیدر، ماسه شو، بتونیر، و دامپر و اتاق پیش‏ ساخته (کانکس) و دستگاه آسفالت و سانترال بتون آغاز نموده است. در همان سالهای نخستین با توسعه فعالیت خود در زمینه واردات از ۲۲ کشور خارجی جهت ورود انواع بیل، سنگ شکن، غلطک، جرثقیل، تاورکرین و سایر وسایل و ماشین آلات و قطعات یدکی مورد نیاز آن ها با تکنولوژی جدید انجام داده است.

 

کانکس دپوماشین از سال ۱۳۶۰ با بکارگیری از نیروی کارآزموده و فعال با تاسیس کارخانه ای واقع در محمودآباد مازندران و کارخانه دیگری واقع در ابتدای جاده ساوه در امور تولید کانکس و کانتینر شروع به فعالیت در این عرصه کرده است. محصولات ما در این زمینه شامل انواع کانکس ویلایی ، کیوسک نگهبانی ، اتاق فرمان مجهز به کلیه تجهیزات و امکانات رفاهی اقدام نموده است و اکنون قادر به تأمین اقلام مورد نظر شما در زمینه های مذکور می باشد. دوام، زیبائی، ایمنی در مقابل حوادث طبیعی و همچنین دارا بودن عایق مناسب حرارتی، صوتی، امکانات رفاهی مناسب و شرایط راحت حمل و نقل از ویژگی های خاص تولیدات ما می باشد.

کانکس سازی دپوماشین با بیش از ۶۰ سال تجربه، تولید کننده انواع کانکس ویلایی، اداری، کارگاهی، سرویس بهداشتی، کیوسک نگهبانی و کانکسهای سفارشی برای کاربری های مختلف می باشد. دپوماشین قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین سازنده کانکس در تهران و ایران است. ما علاوه بر تولید و فروش کانکس به صورت آماده، امکان اجرا و ساخت در محل را نیز داریم. کارخانه تولید کانکس دپوماشین اولین تولید کننده صنعتی پیش ساخته ها در ایران است که امکان خرید کانکس اقساطی را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

 

محصولات دپوماشین در دو تیپ سبک و سنگین تولید می شوند که به عنوان استاندارد تولیدات دپوماشین رعایت می شوند. هر چند در صورتی که مشتریان نیاز به استاندارد متفاوتی داشته باشند می توانند کانکس سفارشی را تولید کنند.

 

کانکس تیپ سبک دپوماشین

مشخصات فنی کانکس تیپ سبک به شرح زیر است:

شاسی : با استفاده از تیر آهن نمره ۱۴ ساخته می شود.

اسکلت : با استفاده از پروفیل های آهنی با ضخامت ۱٫۱۵ میلیمتر

بدنه : ورق گالوانیزه پیش رنگ شده نمره ۳۰% میلیمتر برای دیواره ها و سقف

دیوار پوش داخلی :  از دیوارپوش های PVC قابل شستشو سفید

کف : تخته نئوپان ۱۶ میلیمتر با کفپوش PVCطرح دار

درب و پنجره ها : دو پنجره تک جداره آلومینیوم کشویی و یک درب آلومینیومی سفید.

روشنایی : سیم کشی برق بصورت روکار با داکت و فیوز مینیاتوری

نصبیات: نصب کلید و پریز به همراه چراغ تونلی بیرونی می باشد.

 

کانکس تیپ سنگین دپوماشین

مشخصات فنی کانکس تیپ سنگین به شرح زیر است:

شاسی : تیر آهن نمره ۱۶ بصورت دورکلاف استفاده می شود.

اسکلت : از پروفیل آهنی با ضخامت ۲ میلیمتر

بدنه : گالوانیزه پیش رنگ شده نمره ۵۰% میلیمتر برای دیواره ها

دیوار پوش : دیوار پوش داخلی PVC قابل  شستشو طرح دار

کف : تخته ضد آب ۱۸ میلیمتر با کفپوش PVCطرح دار

درب و پنجره ها: دو پنجره دوجداره UPVC و یک درب آلومینیومی سنگین با پیش رنگ سفید

روشنایی: سیم کشی برق بصورت روکار با داکت و فیوز مینیاتوری

نصبیات: نصب کلید و پریز به همراه چراغ تونلی بیرونی

 

کانکس ویلایی دپوماشین

یکی از تولیدات مهم دپوماشین کانکس ویلایی (ویلای پیش ساخته) است. ویلای پیش ساخته دپوماشین یک محصول بر پایه مصالح کانکس است. این ویلاهای پیش ساخته همانند یک واحد ساختمانی با مصالح سنتی هستند. در کانکسهای ویلایی همانند یک خانه تمامی بخش ها طراحی و ساخته می شود. متراژ ویلاهای پیش ساخته هیچ محدودیتی ندارد. همچنین در طراحی و ساخت این ویلاها می توان تعداد طبقات را بیشتر از یک طبقه ، دو طبقه و … طراحی نمود. طراحی و ساخت این کانکسها هیچ محدودیتی ندارد. شما می توانید حتی کانکس ویلایی دوبلکس نیز از ما بخواهید.

 

این سازه ها بر اساس محاسبات مهندسی دقیق طراحی می شود. قبل از شروع ، پلن کار مشخص و نقشه ساخت تهیه می شود. سپس کل کار به صورت قطعات مجزا در کارخانه ساخته می شود. پس از اتمام کار قطعات به محل مشتری انتقال می یابد و در محل مونتاژ می شود.

 

طرح و مصالح استفاده شده بر اساس خواست مشتری متغیر است. شما می توانید ویلای پیش ساخته خود را در کمترین زمان داشته باشید. بر اساس پیچیدگی کار ساخت ویلای پیش ساخته از ۱۰ روز تا ۱ ماه متغیر خواهد بود.

 

کانکس های ویلایی به طور متوسط تا ۲۰ سال عمر می کنند. بسته به کیفیت نگهداری این سن می تواند افزایش یابد. مزیت عمده این سازه ها ، سرعت نصب می باشد. همچنین عدم نیاز این سازه ها به مجوز ساخت شهرداری نیز مزیت دیگر آن است.

 

کانکس فروشگاهی

آنهايي كه به استفاده از كانكس عادت كرده اند خوب ميدانند براي فروشگاه هايي مانند نمايشگاه و فروشگاه سيار بهترين گزينه کانکس فروشگاهی است. كانكس بسيار راحت و با قيمت مناسب متناسب با كاربري شما تهيه ميگردد. انواع محافظ ها نظير سرد كننده ها، سايبان ، حفاظ ايمني درب و پنجره های كانكس از جمله نكات مثبت استفاده از كانكس برای فروشگاه ميباشد. پنجره های قدی و شیشه های ضد سرقت نیز بنا به سفارش مشتری می تواند در کانکس استفاده شود.

 

نیاز به کانکس های فروشگاهی جهت عرضه کالا در بازارها و فروشگاه هایی که بصورت فصلی اقدام به ارائه کالا و محصولات می کنند قابل توجه می باشد. زمانی که عرضه کالاها زودتر از موعد آماده سازی فضای فروشگاه انجام می شود، کالاهای مورد نظر را زودتر به مشتریان گرامی عرضه نموده و یا زمانی که امکان ساخت و ساز به صورت سنتی به هر دلیلی امکان پذیر نمی باشد نیز نیاز به سازه ای پیش ساخته مانند کانکس های فروشگاهی بیش از پیش احساس می شود.

 

کانکس های فروشگاهی را می توان در ابعاد و طرح ها و شکل های متفاوتی با انواع متریال از جمله ورق گالوانیزه، نمای کامپوزیت، کانکس با نمای سایدینگ، کانکس با نمای ساندویچ پانل آماده نمود.

 

انواع کانکس های فروشگاهی

  • کانکس فروشگاهی شرکتی
  • کانکس فروشگاه کارگاهی
  • کانکس فروشگاه اداری
  • کانکس بوفه آموزشگاهی
  • کانکس بوفه سازمانی
  • کانکس بوفه بیمارستانی
  • کانکس سوپرمارکت میادین میوه و تره بار
  • کانکس فروشگاه بیمارستانی
  • کانکس فروشگاه بین راهی
  • کانکس فروشگاه اداره ها و سازمان ها

کانکس های فروشگاهی در محل های باز، سالن های فروش، میدان های میوه و تره بار، دانشگاه ها، هتل ها، بیمارستان ها و ساختمان های اداری و جاده ها و راه ها برای فروش و ارائه محصولات و خدماتی که نیاز به فضاهای آماده و پیش ساخته دارند و امکان ساخت و ساز در آن مناطق وجود ندارد استفاده می شود. این نوع کانکس ها در انواع و ابعاد و امکانات مختلفی ساخته می شود.

 

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی یکی از محصولات تولیدی شرکت دپوماشین می باشد. این نوع کانکس ها بر حسب نیاز مشتریان تولید می شود. موارد استفاده آن نیز در پروژهای عمرانی ساختمانی – تاسیساتی و غیره … می باشد. البته در مجتمع های مسکونی ، تجاری و یا باغات نیز استفاده می شود. این نوع کانکس در بازار به نام های دیگری نیز شناخته می شود. کانکس توالت سیار ، کانکس دسشویی سیار ، سرویس بهداشتی پرتابل ، کانتین سرویس بهداشتی و …

 

کانکس های دستشویی به عنوان یک راهکار مناسب برای استفاده در مکان هایی که امکان ساخت سرویس بهداشتی دائمی نیست، می باشد. شما با خرید این نوع کانکس در سریعترین زمان ممکن می توانید نیاز خود را رفع کنید. مزیت عمده این کانکس ، سیار بودن آن است. شما می توانید آن را در جاهای مختلف مستقر و استفاده کنید. پروژه های عمرانی زیادی در کشور اجرا میگردد که اکثر این پروژه ها در محیط های خارج شهری و یا در میادین ها می باشد.

 

استفاده از کانکس دسشویی سیار می تواند به عنوان یک راه کار ارزان و سریع برای رفع نیازهای بهداشتی افراد مطرح شود. البته این کانکس ها را با ابعاد بزرگتر شاید در اطراف جاده ها هم دیده باشید. کانکس های اطراف جاده ها برای استفاده مسافران راه اندازی شده اند.

 

C:UsersjahanDesktopقیمت-کانکس-دپوماشین.jpg

کانکس نگهبانی | کیوسک نگهبانی

کانکس نگهبانی نوعی اتاقک و سازه پیش ساخته است که در ابعاد مختلف ساخته می شود. این کانکس ها در بازار مصرف به نام های کیوسک نگهبانی، اتاقک نگهبانی و کانکس حراست و … نیز شناخته می شوند. کیوسک نگهبانی به منظور استقرار و استراحت افراد ساخته می شود. این کانکسها در مجتمع های کارگاهی ، مسکونی و کارخانه ای کاربرد زیادی دارند. بسته به تعداد پرسنل نگهبانی می توان سایز این کانکس ها را تغییر داد. همچنین می توان همانند سوییت کوچک امکانات اتاق ، آبدارخانه و سرویس بهداشتی را بدان اضافه کرد. شرکت دپوماشین برای تولید کانکس نگهبانی، استاندارد تعریف شده ای را دارد. با اینحال ما بر اساس سفارش مشتری می توانیم کیوسک دلخواه شما را بسازیم.

 

توجه داشته باشید که در این کیوسک ها مساله عایق های گرمایی و سرمایی بسیار مهم می باشد. در این کانکس ها افراد بایستی ساعت های زیادی را داخل کیوسک نگهبانی باشند. همچنین در بسیاری از موارد هم نمی توانند محل خدمت خود را ترک کنند. بنابراین وجود امکانات آسایشی همچون آبدارخانه و یا سرویس بهداشتی در کنار یا داخل آن نیز مهم است.

 

کانکس نگهبانی بر اساس نیاز محیطی مشتری و محل مورد استفاده می تواند ابعاد متفاوتی را داشته باشد. با اینحال در شرکت دپوماشین کیوسک های نگهبانی در ابعاد متنوعی بر اساس استاندارد و نیاز مشتریان تولید می شود. برخی از ابعاد کانکس نگهبانی از پیش تولید شده و موجود در دپوماشین به شرح زیر است:

کانکس نگهبانی ۱٫۵*۱٫۵

کانکس نگهبانی ۲*۲

کانکس با دو متراز بالا به صورت آماده تولید شده و در انبار دپوی ما موجود است. با اینحال در صورت نیاز مشتری به سایزهای دیگر می توان در حداقل زمان ممکن کانکس با سایر ابعاد را تحویل داد.

 

کانکس کارگاهی | کانکس کارگری برای اسکان

کانکس کارگاهی مجموعه ای از کانکس ها برای تجهیز کارگاه های ساختمانی و راهسازی است. این کانکس های برای رفع نیازهای این پروژه ها در محل نصب شده و بهره برداری می شوند. کانکس های کارگاهی شامل انواع کانکس با کاربری های متفاوت هستند. این کانکس ها شامل کانکس کارگری برای اسکان نیروهای حاضر در پروژه، سرویس بهداشتی، نگهبانی، انبار و دفتر مهندسین و … در این گروه کارگاهی قرار می گیرند. در بین اینها، کانکس کارگری تقریبا بیشترین استفاده را دارد که این مجموعه کانکس به این نام نیز شناخته می شود.

 

کانکس کارگری

کانکس کارگری ساده ترین نوع کانکس کارگاهی است که به صورت سالنی تولید می شود. این محصولات به نام کانکس اسکان کارگری و یا خوابگاهی نیز شناخته می شوند. کاربری این کانکس ها بطور کلی برای اسکان نیروهای کار و نیروی انسانی مستقر در پروژه های راه سازی و ساختمانی استفاده می شوند. کانکس کارگری سالنی در ابعاد مختلفی تولید می شود.

 

در کل ابعاد استاندارد کانکس ها شامل ۲٫۴ متر عرض و طول متغیر است. از آنجایی که کانکس ها پیش ساخته هستند و در کارخانه تولید می شود، برای استفاده بایستی به مکان مورد نظر حمل شوند. عرض ۲٫۴ متری استانداردی است که برای حمل آنها در جاده ها مناسب است و از اینکه بار ترافیکی باشد جلوگیری می کند. هرچند در صورتی که مشتری نیاز به کانکس با ابعاد دلخواه باشد می توان آن را طراحی و تولید کرد.

 

  • کانکس کارگری سالنی با طول ۴ متر
  • کانکس کارگری سالنی با طول ۶ متر
  • کانکس کارگری سالنی با طول ۸ متر

این ابعاد برای اسکان کارگری و خوابگاهی مناسب هستند. هرچند می توان کانکس های با طول ۱۰ و ۱۲ نیز تولید کرد. با افزایش طول می توان سالن تولید شده را پارتیشن بندی کرده و به اتاق های مجزا تفکیک کرد. همچنین شاسی و استراکچر نیز به اندازه نیاز بایستی تقویت شود.

 

کانکس سردخانه

کانکس سردخانه برای کاربردهای متفاوتی تولید می شود. این کانکس با استفاده از ساندویچ پانل با ضخامت های متفاوتی ساخته می شود که می تواند ضریب نفوذ و تبادل گرمای متفاوتی داشته باشند. در کانکس سردخانه باید به اتلاف انرژی و تباد حرارات با بیرون جلوگیری شود. در ساخت کانکس اولین نکته ای که باید به آن توجه شود عایق بندی کاملا اصولی است.

 

در کانکس سردخانه، با تقویت عایق بندی تا حد قابل قبولی، ضریب انتقال حرارت دیواره ها و سقف کانکس کاهش داده می شود.

کانکس های دپو ماشین با تعبیه جایگاه اوپراتور در داخل کانکس و به کارگیری سنسور حرارتی دمای داخل و جلوگیری از اتلاف انرژی بازدهی سردخانه را به حداکثر می رسانیم. در کانکس های سردخانه مسیر لوله های ارتباطی به کنداسور کاملا عایق بندی می گردد. جنس کانکس سردخانه مانند کانکس های دیگر طبقه بندی دارد و این دسته کانکس از نظر ضخامت و کیفیت عایق بندی دیوارها وسقف و کف باید به گونه ای باشد که از بهترین عایق ها استفاده شود. بر حسب سفارش مشتری امکان سفارش برج خنک کننده (بویلر) برای سردخانه امکان پذیر است.

C:UsersjahanDesktopکانکس کاروان مسافرتی.png

مزایای خرید کانکس دپوماشین

محصولات دپوماشین با استاندارد بالا و قیمت مناسب نسبت به کیفیت تولید و عرضه می شوند. این شرکت با توجه به سابقه بالی تولید خود، علاوه بر خوشنامی در این صنعت توان تخصصی و فنی بسیار بالایی را نیز دارد. علاوه بر کیفیت بالا و قیمت رقابتی، دپوماشین برای افزایش قدرت خرید مشتریان طرح های فروش اقساطی کانکس را نیز دارد.

 

طرح فروش کانکس به صورت اقساطی در دپوماشین طی یک فقره پیش پرداخت و اقساط 24 ماهه انجام میشود. در این طرح شما می توانید با پرداخت 25 درصد از مبلغ کل، به صورت اقساطی کانکس خود را خریداری کنید. این طرح با سود بانکی است.

 

راهنمای خرید کانکس دپوماشین

برای خرید کانکس از مجموعه دپوماشین شما می توانید به صورت تلفنی و حضوری اقدام کنید. در صورتی که امکان حضور در محل کارخانه و نمایشگاه کانکس دپوماشین را ندارید می توانید از طریق شماره 02144196595 تماس بگیرید. کارشناسان فروش کانکس این شرکت می توانند راهنمایی و مشاوره لازم در خصوص خرید کانکس را به شما ارائه دهند.

شما همچنین می توانید به وب سایت کانکس دپوماشین به نشانی اینترنتی https://depomachine.ir مراجعه کنید و با نمونه کارها و محصولات این شرکت آشنا شوید.