شناخت بهترین دانلود منیجر های مخصوص اندروید در سال 2020

مجموعه : دنیای آنلاین
شناخت بهترین دانلود منیجر های مخصوص اندروید در سال 2020

برنامه های دانلود منیجر همانطور که از نام آنها مشخص است می‌توانند امکان دانلود فایل ها، مدیریت دانلود ها و انجام سایر تنظیمات برای دانلود فایل ها را فراهم می‌کنند. همچنین برخی از این برنامه ها می‌توانند فایل های تکه تکه شده را از منابع مختلف دانلود کنند که بدین صورت سرعت دانلود فایل ها چندین برابر خواهد شد. ما در این مطلب سایر برنامه های دانلود منیجر که در برنامه بازار برای اندروید وجود دارند را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.

 

Advanced download manager

این برنامه دانلود منیجر که یک نرم افزار اندروید است این قابلیت را برای شما فراهم می‌کند که انواع فایل ها با سایر فرمت ها را به سادگی دانلود کنید. با استفاده از آن می‌توان سه فایل به صورت همزمان دانلود کرد. لینک های دانلود به صورت خودکار توسط این برنامه شناسایی می‌شوند و به صورت پاپ آپ برای شما به نمایش در می آیند تا در صورت نیاز آنها را دانلود کنید. همچنین از دیگر قابلیت های آن می‌توان به دانلود فایل در 9 قسمت اشاره کرد که سرعت را چندین برابر افزایش می‌دهد. مرورگر هایی مثل دولفین، کروک و دیگر مرورگر ها می توانند از این برنامه استفاده کنند.

 

Loader droid

این برنامه یک دانلود منیجر شبیه به  برنامه شماره یک است، یعنی می‌تواند به صورت اتوماتیک لینک های دانلود را شناسایی کند و همچنین با قطعه کردن فایل ها سرعت دانلود را بالاتر می‌برد. ذکر این نکته الزامی است که شما می‌توانید در هر زمانی را دانلود را متوقف کنید و در زمانی دیگر آن را ادامه دهید. دانلود این اپلیکیشن رایگان است و کار کردن با آن بسیار راحت خواهد بود. هر فایلی با هر حجم و فرمتی را می‌توانید با این برنامه دانلود کنید و می‌توانید آنها را در SD CARD ذخیره کنید. براحتی می‌توانید دانلود رایگان نرم افزار را با این برنامه انجام دهید.

 

Turbo download manager

این برنامه که به اختصار TDM نامیده می‌شود یک ابزار عالی برای دانلود کردن فایل با سیستم هایی است که سرعت پایینی در دانلود کردن دارند. در داخل این برنامه یک مرورگر داخلی وجود دارد که در صورت نیاز امکان دانلود مستقیم را برای شما فراهم می‌کند. البته به این نکته توجه کنید که این دانلود منیجر توسط سایر مرورگر ها به خوبی پشتیبانی می‌شود. دانلود ها در این برنامه در 10 قسمت انجام شده و می‌توان دانلود ها را متوقف کرده و در زمان دیگری ادامه داد. دانلود با این اپلیکیشن زمانی که صفحه نمایش خاموش باشد ادامه پیدا می‌کند و پس از پایان، اتمام دانلود به اطلاع شما خواهد رسید. می‌توان دانلود را به صورت مستقیم بر روی SD CARD انجام داد.

 

Download Acceleratot plus

یکی دیگر از برنامه های فوق العاده برای دانلود فایل ها است. در این برنامه مرورگری درون برنامه‌ای قرار داده‌اند که قابلیت باز کردن چندین صفحه و مدیریت دانلود همزمان در این صفحات را فراهم می‌کند. اگر به هر دلیلی دانلود شما از سمت سرور متوقف شود، این اپلیکیشن بار دیگر ارتباط برقرار کرده و دانلود را ادامه می‌دهد. وقتی که شما یک لینک مربوط به دانلود را کپی کنید، این لینک توسط برنامه مورد نظر شناسایی شده و عمل دانلود انجام می‌شود. در این برنامه یک سیستم هوشمند تعبیه شده است که از بوجود آمدن هر مشکلی برای دانلود کردن جلوگیری می‌کند. در سایر تبلت ها می‌توان از این برنامه به صورت رایگان استفاده کرد.

 

Download Manager for Android

یکی از برنامه های مخصوص اندروید است که دانلود آن به صورت رایگان انجام می‌شود. سرعت دانلود کردن را در گوشی شما سه برابر افزایش می‌دهد و یک رابط درون برنامه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است. تمام صفحات مربوط به HTML 5 و سایر فایل های ویدیویی توسط این برنامه به سادگی دانلود می‌شود. همچنین می‌توانید تمام صفحات مورد نیاز برای دانلود را بوکمارک کنید.  برای دانلود نرم افزار اندروید کلیک کنید.

شناخت بهترین دانلود منیجر های مخصوص اندروید در سال 2020

Fast Download Manager

از جمله برنامه های مخصوص دانلود با بهترین سرعت می‌توان به برنامه fast download manager اشاره کرد. لینک های قابل دانلود به صورت خودکار توسط این برنامه شناسایی می‌شوند و پس از شناسایی دانلود آنها شروع می‌شود. همچنین قابلیت اضافه کردن لینک ها به صورت دستی وجود دارد. هیچ محدودیتی در این برنامه وجود ندارد و می‌تواند سایر فایل ها را در فرمت های مختلف دانلود کند. می‌تواند همزمان چندین فایل را دانلود کند و در صورت نیاز قابلیت توقف دانلود ها وجود دارد.

 

Download Manager

این برنامه یک اپلیکیشن حرفه‌ای و پیشرفته برای دانلود سایر فایل ها است که قابلیت پشتیبانی از torrent را نیز دارد. در صورت دانلود با استفاده از این برنامه می‌توانید به صورت مستقیم فایل ها را داخل sd card ذخیره کنید. تمام فرمت ها از جمله فایل های صوتی، تصویری، فایل های نصبی و آرشیو توسط این برنامه پشتیبانی می شود. دو قابلیت adblock  و popup block در مرورگر مربوط به این برنامه وجود دارد. از استاندارد های روز دنیا برای طراحی رابط کاربری این برنامه استفاده شده است.

شناخت بهترین دانلود منیجر های مخصوص اندروید در سال 2020

GetThemAll

 می‌توان گفت این برنامه از جمله محبوب‌ترین و عالی‌ترین برنامه ها در زمینه مدیریت دانلود است. با استفاده از این برنامه دیگر نیاز به دانلود و نصب مرورگر جداگانه نخواهید داشت چرا که این اپلیکیشن خود دارای یک مرورگر درون برنامه‌ای است که تمام قابلیت های یک مرورگر عالی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید صفحه وب باز شده در این برنامه را با زدن پیکان مرورگر آنالیز کنید و بدین صورت لینک های قابل نمایش را در این مرورگر به نمایش بگذارید. حتی قابلیت دانلود فایل ها در پس زمینه برای این برنامه وجود دارد. از دیگر قابلیت های این برنامه امکان به اشتراک گذاشتن فایل های دانلود شده با گوگل پلی یا ارسال فایل ها به کامپیوتر از طریق شبکه وای فای است.

 

Download & Private Browser

یک برنامه با حجم کم و امنیت بالا برای انجام دانلود ها در دستگاه های اندروید است. برای دانلود سایر فایل های می‌توانید از این برنامه استفاده کنید و همچنین با استفاده از مرورگر داخلی این برنامه از وب سایت ها استفاده کنید. می‌توانید فایل های دانلود شده را درون پوشه قفل شده ذخیره کنید که امنیت فایل ها را چند برابر می کند. یک موزیک پلیر و ویدیو پلیر درون برنامه‌ای در این اپلیکیشن وجود دارد. این برنامه حرفه‌ای می‌تواند 10 برنامه به صورت همزمان دانلود کند.

 

IDM Download Manager

با توجه به نام آن شباهت زیادی به دانلود منیجر ویندوز خواهد داشت ولی با آن نرم افزار بسیار متفاوت است. از این برنامه برای مدیریت دانلود ها در سیستم های اندرویدی استفاده می‌شود. توسعه دهندگان آن ادعا می‌کنند که این برنامه می‌تواند سرعت را تا 5 برابر افزایش دهد. دانلود می‌تواند از مرورگر مورد نظر شما یا درون ایمیل شما انجام شود. قابلیت افزودن دستی لینک های دانلود برای این برنامه وجود دارد. همانند سایر برنامه های دانلود منیجر یک مرورگر درونی دارد. شما می‌توانید با استفاده از دانلود IDM ویژگی ها و امکانات بسیار وسیعی را برای دانلود فایل ها استفاده بکار گیرید.

 

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به مقایسه 10 ورد برنامه دانلود منیجر پرداختیم. با توجه به برنامه‌ای که نیاز دارید می‌توانید برای داشتن یک اپلیکیشن با رابط کاربری جذاب‌تر هر کدام از برنامه های دارای این قابلیت را دانلود کرده واستفاده کنید. بعضی از این برنامه ها نسبت به بقیه محبوب‌تر هستند ولی شما نمی‌توانید نسخه رایگان آنها را پیدا کنید. پس سعی کنید ابتدا نیاز های خود را در نظر داشته باشید.

منبع: gsm