شهر استانبول برای گرفتن وقت سفارت انگلیس مناسب است؟

مجموعه : مجله خبری
شهر استانبول برای گرفتن وقت سفارت انگلیس مناسب است؟

خیلی از افرادی که قصد مهاجرت به یک کشور خارجی را دارند انگلیس را به عنوان کشور مقصدشان انتخاب می‌کنند. خب شرایط رفاهی و آسایشی که دولت برای زندگی مردم این کشور تامین کرده است خیلی‌ها را مجذوب خودش می‌کند. اما هر کسی نمی‌تواند به راحتی به انگلستان سفر کند.

 

اولین مرحله برای دریافت ویزای انگلستان، دریافت وقت سفارت این کشور است. سفارت انگلیس در استانبول، آنکارا، دبی و ابوظبی از جمله سفارت‌هایی هستند که می‌توان از آن‌ها برای پیگیری ویزایتان کمک بگیرید.

 

البته شما مدارک لازم را اینجا آماده می‌کنید و فقط برای انجام انگشت‌نگاری و ارائه‌ی اطلاعات بیومتریک نیاز است که به این شهرها سفر کنید. در این مطلب درمورد شهر استانبول و مزایا و معایب رفتن به سفارت انگلیس در استانبول برایتان توضیخ خواهیم داد.

 

سفارت انگلیس در استانبول

انگلیس یکی از کشور های پیشرفته ی اروپایی است و ایرانیان بسیاری در حال حاضر در شهرهای مختلف این کشور نظیر لندن، بیرمنگام، منچستر، لیورپول و… اقامت دارند. اخذ وقت سفارت انگلیس ، اولین قدم برای ورود به این کشور است. مانند بسیاری از کشور ها، شما می توانید چندین مدل ویزا را برای ورود به انگلستان اخذ کنید که عبارتند از:

 

ویزای تحصیلی

ویزای کاری

اعطای شهروندی

 

پس از مشکلات به وجود آمده برای سفارت انگلیس در ایران، سالهاست که در ایران سفارت انگلیس فعالیت نمی کند. آنچه این روز ها با عنوان اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران یا در ایران به گوشمان می رسد، در واقع شرکت واسطه ی VFS Global است که می توان مدارک اخذ ویزا را به آنها ارائه داد.

 

حال این روزها بعضی از متقاضیانی که قصد اخذ وقت سفارت انگلیس را دارند، به سفارت انگلیس در کشور های همسایه مراجعه می کنند. شهر استانبول در ترکیه یکی از مرسوم ترین شهرهایی است که هر ساله متقاضیان زیادی برای اخذ وقت سفارت انگلیس به آن مراجعه می کنند. مراجعه به کشور ثالث در چنین مواردی می تواند به روند اخذ نوبت و دریافت ویزا سرعت ببخشد.

 

آژانس سالیان سفر با بهره گیری از کادر مجرب خود، همواره در کنار افراد و متقاضیانی است که علاقه مند به دریافت ویزای انگلیس هستند. کارشناسان ما در سالیان سفر اطمینان حاصل می کنند که اخذ وقت سفارت انگلیس در استانبول، در کمترین زمان ممکن برای شما رخ دهد.

 

مزایا و معایب اخذ وقت سفارت انگلیس در استانبول

اینکه برای دریافت ویزای کشور انگلیس به ترکیه بروید و از ایران خارج شوید، بدون شک دارای معایب و مزایایی است. یکی از مسائلی که در این بین مطرح است، مدت زمانی است که طول می کشد تا سفارت به شما وقت دهد. شما می توانید درایران نیز اقدام به دریافت وقت سفارت انگلیس کنید. اما بدون تردید با رفتن به شهر استانبول و اقدام از طریق سفارت کانادا در این شهر، روند اداری اخذ وقت سفارت انگلیس با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

 

زمان تقریبی دریافت ویزا حدود 2 الی 4 هفته است. این در حالی است که با دریافت وقت سفارت انگلیس در استانبول و اقدام از طریق این شهر، می توانید زمان دریافت ویزا را به یک هفته کاهش دهید.

 

زمانی که برای اخذ وقت سفارت انگلیس در استانبول اقدام می کنید، از طرفی باید هزینه های یک تور چند روزه به این شهر را پرداخت کنید و از طرفی دیگر با این کار شما به یک مسافرت بسیار جذاب به یکی از زیباترین و با قدمت ترین شهرهای دنیا خواهید رفت.

 

جاذبه های گردشگری شهر استانبول

استانبول یکی از شهرهای بسیار با قدمت در ترکیه است و زمانی که وارد این شهر می شوید با گزینه های متعددی برای بازدید روبرو هستید. در سال 2010 ترکیه را پایتخت فرهنگ اروپا معرفی کرده اند. همچنین مراکز خرید بسیار بزرگ و معروفی در شهر استانبول وجود دارند که برای گردشگرانی که به خرید علاقه دارند، بسیار جذاب خواهد بود.

 

حال دریافت وقت سفارت انگلیس در استانبول این موقعیت را برای شما به وجود خواهد آورد که علاوه بر دریافت ویزای انگلیس، از یک شهر بسیار زیبا با جاذبه های گردشگری بی شمار دیدن به عمل آورید.

 

برخی از مهمترین جاذبه های گردشگری شهر استانبول عبارتند از:

موزه ایاصوفیه

قصر توپکاپی

مسجد آبی

بازار بزرگ

مسجد سلطان احمد

آب انبار باسیلیکا

 

البته جاذبه های این شهر رویایی محدود به همین چند نمونه نمی شود و شما می توانید ده ها مکان تاریخی و جاذبه ی توریستی را در این شهر مشاهده کنید.