طراحی پارتیشن هوشمند خود را به پرچین بسپارید!

طراحی پارتیشن هوشمند خود را  به پرچین بسپارید!

طراحی پارتیشن هوشمند خود را  به پرچین بسپارید!

امروزه استفاده از پارتیشن برای تقسیم بندی فضای خانه و به خصوص محل کار رایج شده است. یکی از جدید ترین انواع پارتیشن، پارتیشن هوشمند است که باعث ایجاد تحول عظیمی در صنعت پارتیشن سازی شده است. در ساخت انواع پارتیشن های شیشه ای که توسط شرکت های تولید کننده پارتیشن ساخته می شوند، می توان از انواع شیشه های هوشمند که به آن ها شیشه های هوشمند الکتروکرومیک گفته می شود، استفاده کرد.

 

پارتیشن شیشه‌ای هوشمند

در طراحی پارتیشن هوشمند معمولا از شیشه های هوشمند استفاده می شود که می توان آن ها را به شکل مات یا شفاف تنظیم کرد. این نوع طراحی پارتیشن هوشمند بیشتر برای اتاق مدیریت کاربرد دارد تا بتوانند در زمان برگزاری جلسه شیشه را مات کنند. طراحی پارتیشن هوشمند باعث شده است که دیگر نیاز به نصب پرده کرکره نباشد که این خودش باعث می شود نیاز به نظافت کم تری داشته باشد. ضمن اینکه در طراحی پارتیشن هوشمند، می توان از شیشه های هوشمند به عنوان ویدیو پروژکتور هم استفاده کرد.

 

مزایا و ویژگی های پارتیشن هوشمند

یکی از کاربردی ترین انواع پارتیشن ها، پارتیشن های هوشمند هستند. پارتیشن های هوشمند مانند دیگر پارتیشن ها، دارای مزایای زیادی از جمله مجزا کردن بخش های مختلف و ایجاد حریم خصوصی و عایق صوتی و حرارتی بودن، هستند. ضمن اینکه ظاهری زیبا و منحصر به فرد به فضای شما می دهند. اسمارت گلس یا پارتیشن هوشمند آنتی یووی است و اشعه‌های خورشید را از خود عبور نمی‌دهند. همانطور که گفته شد به کمک یک ریموت کنترل قادر هستید پارتیشن را مات یا شفاف کنید. علاوه بر این از طراحی پارتیشن هوشمند می توانید برای حمام، اتاق‌ کنفرانس، لابی و… نیز استفاده کنید. ضمن اینکه میزان نور عبوری از پارتیشن هوشمند قابل تنظیم است.

 

انواع شیشه مات شونده در طراحی پارتیشن هوشمند

1- شیشه های مات شونده در طراحی پارتیشن هوشمند به سه دسته اصلی شیشه هوشمند معمولی، فیلم هوشمند لمینت شده و فیلم هوشمند چسبنده تقسیم می شوند. شیشه هوشمند معمولی از دو طلق شیشه ای ساخته شده که بین آن ها فیلمی ازPDLC  قرار دارد. شیشه هوشمند معمولی از کیفیت بالایی برخوردار است و برای ساختمان های نوساز و همچنین شیشه های قابل تعویض مناسب است. فیلم هوشمند لمینت شده از یک فیلم PDLC قابل تعویض که بین دو لایه داخلی رسانا قرار دارد، ساخته می شود. ضمنا دو لایه رسانا با صفحات شیشه اتصال دارند. فیلم هوشمند چسبنده را می توان به راحتی روی هر شیشه ای چسباند و از مزایای آن بهره مند شد.

 

2-  انواع فریم در طراحی پارتیشن هوشمند

بعد از شیشه هوشمند، فریم یکی از مهم ترین بخش های یک پارتیشن هوشمند است. پارتیشن های هوشمند به دو صورت فریم لس و فریم دار عرضه می شوند. پارتیشن های فریم لس یا بدون فریم، برای طراحی پارتیشن اداری هوشمند مدرن به کار می روند. این نوع پارتیشن ها بسیار زیبا و در عین حال ظریف بوده و در نتیجه دوام کم تری دارند. در پارتیشن های هوشمند فریم دار معمولا از فریم های چوبی و آلومینیومی استفاده می شود. فریم های چوبی معمولا با هر نوع دکوراسیونی سازگار هستند و جذابیت خاص خود را دارند ولی در بیشتر مواقع در طراحی های با سبک کلاسیک استفاده می شوند. فریم آلومینیومی بسیار با دوام و در برابر ضربه و حرارت مقاوم است.

طراحی پارتیشن هوشمند خود را  به پرچین بسپارید!

قیمت پارتیشن هوشمند

در مقایسه با اکثر پارتیشن های موجود، قیمت پارتیشن هوشمند بالاتر است و در عین حال مزایا و کارایی بیشتری نسبت به دیگر پارتیشن ها دارد. عوامل مختلفی بر قیمت پارتیشن های هوشمند تاثیر می گذارند. از جمله این عوامل می توان به کیفیت پارتیشن هوشمند، نوع شیشه به کار رفته در پارتیشن هوشمند، تک جداره یا دوجداره بودن پارتیشن هوشمند، ابعاد پارتیشن هوشمند، فریم دار یا فریم لس بودن پارتیشن هوشمند و موارد اضافی به کار رفته در پارتیشن هوشمند اشاره کرد.

 

مجموعه پرچین یکی از شرکت های طراحی و اجرای پارتیشن محسوب می شود و کارشناسان مجرب آن آماده مشاوره حضوری هستند و تمام مراحل اجرا، نصب و خدمات پس از فروش را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهند. شما عزیزان می توانید با شماره تماس های 02122017505 و 09121222581 تماس گرفته و یا با مراجعه به سایت  https://parchinco.com از مشاوره های رایگان این مجموعه بهره مند شوید.