یک ایرانی ركورد گینس شنا را شكست + عکس

یک ایرانی ركورد گینس شنا را شكست + عکس

سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام كرد امدادگر و شناگر ایرانی، پس از پیمودن 790 كیلومتر شنای برنامه ریزی شده در آب های آزاد جهان در منطقه خلیج فارس، ركورد گینس را شكست.

به گزارش تکناز به نقل از  سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، ‘ محمد حسین كبادی ‘ امدادگر و شناگر ایرانی در اجرای طرح ملی شنای طول خلیج فارس، این مسافت را در مدت 68 روز شنا كرد.

براساس این گزارش، كبادی كه مسوول پایگاه های امداد و نجات دریایی هلال احمر است، شنای خود را با پیام ‘ صلح و نوع دوستی ‘ 68 روز پیش از جزیره هرمز آغاز كرده است.

یک ایرانی ركورد گینس شنا را شكست + عکس

  در این پروژه یك گروه 25 نفره متشكل از گروه های فنی، پشتیبانی و گروه پزشكی، كبادی را همراهی می كنند و مستندات كامل روند اجرای این طرح از ابتدا تا انتها را برای ثبت در كتاب ركوردهای جهانی ‘گینس ‘ ارسال خواهند كرد.

طرح ملی شنا در آب های آزاد خلیج فارس، یك طرح ملی و با هدف مبارزه با تهاجم فرهنگی بیگانگان نسبت به كمرنگ و یا محو كردن نام خلیج فارس و تغییر آن با نام های جعلی در نقشه های جغرافیایی، مكاتبات، ادبیات سیاسی و اذهان عموم مردم جهان است.

كبادی با شنا و عبور از جزیره هرمز، جنگل‌های حرا، اسكله باسعیدو، بندر گنگ و لنگه، بندر آفتاب و اسكله جواد الائمه ( ع )، بندر پارسیان ‘ گاو خونی ‘ و منطقه ویژه انرژی پارس ‘ عسلویه ‘، بندرهای سیراف، كنگان، دیر، خورخان، لاور، شهید جلالی بوشهر، ریگ و گناوه به شنای خود به سمت استان خوزستان و تا كنار اروند كنار ادامه می دهد.