طرز تهیه مدرسه ی غیر انتفایی

 

1- یک خانه قدیمی و کلنگی که در ابعاد 60 متری باشد و هر لحظه احتمال تخریب وجود داشته باشد  را پیدا کنید  ، بهتر است مربوط به دوره ساسانی باشد .

2- میز و نیمکت های شکسته خواجه قاصد از مکتب داران مظفرالدین شاه را از سراسر کشور جمع آوری کنید و به یکدیگر بچسبانید

۳- تعدادی از معلم هایی که دیروز مدرک گرفته اند و عده ای از سالخوردگان که رو به موت هستند را به عنوان اساتید برجسته معرفی و استخدام کنید .

۴- پوشیدن هر نوع لباس چسبان ممنوع است لباس ها باید آویزان باشد..بهتر است چند سایز بزرگتر از خودشان لباس بخرند .

۵- سعی کنید هفته ای 36 بار تست و امتحان برگزار کنید تا تمام بچه ها را از درس و مشق ذله کنید اگر هم نمره کم آوردند براشون معلم اختصاصی بزارین  .

۶- هر ماه انجمن اولیا بگذارید و از فعالیت ها و اهداف بلند خودتان آنقدر بگویید که کف کنند و مطمئن شوند که بهترین مکان برای ذله کردن فرزندان همین جا است .

۷- سعی کنید دانش آموزان روپوش تمیز و ناخن های کوتاه و موهای مرتب داشته باشند …روزی دو بار آن را چک کنید زیرا در غیر این صورت در کنکور قبول نمیشوند .

۸-روی یکی از خر خون های مدرسه کار کنید که در کنکور قبول شود بعد اسم طرف را روی در و دیوار بزنید که مردم فکر کنند گردن رستم رو شکونده .

۹- در صورتی که کسی از دانش آموزتان در مورد مدرسه نظر خواهی کرد و او جواب ….. (به علت بی ناموسی بودن از دادن این فحش معذوریم)  توش  را داد مطمئن باشید که بهترین مدرسه غیر انتفایی را دارید

پایگاه فرهنگی هنری تکناز