قیمت غذاهای ارزان در رستوران‌های برتر ترکیه

قیمت غذاهای ارزان در رستوران‌های برتر ترکیه

ترکیه کشوری در همسایگی ایران که پلی میان دو قاره‌ی آسیا و اروپا محسوب می‌شود و تلفیقی از فرهنگ هردو قاره را در دل خود جای داده است. استانبول، آنکارا، آنتالیا و کوش آداسی از جمله شهرهای مهم و توریستی این کشور به‌شمار می‌آیند و هرساله پذیرای هزاران گردشگر از سرتاسر دنیا هستند.

 

اما در کنار این زیبایی‌ها،یکی از ویژگی‌هایی گردشگران تور ترکیه را شیفته‌ی خود می‌کندغذاهای لذیذ ترکی می‌باشد که ترکیبی از فرهنگ غذایی آسیای مرکزی،قفقاز، خاورمیانه، مدیترانه و بالکان در آن‌ها وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا قیمت غذاهای ارزان در رستورانهای ترکیه بررسی کنیم.

 

رستوران و کافه الد اتمان (Old Ottman)

الد اتمان یکی از دنج‌ترین و محبوب‌ترین رستوران‌ها برای صرف غذای ترکی و غذاهای دریایی می‌باشد. این رستوران زیبا در شهر استانبول قرار گرفته است و یکی از مزیت‌های اصلی آن که گردشگران تور استانبول را مجذوب خود می‌کند قیمت‌های پایین غذاها در کنار کیفت بالا می‌باشد.

قیمت غذا: قیمت غذا برای هر وعده‌ی غذایی بین 24 تا 60 لیر محاسبه می‌شود.

آدرس: استانبول، محله فاتح، خیابان کاگالوگو

 

قیمت غذاهای ارزان در رستوران‌های برتر ترکیه

رستوران ترایلی (Triye Restaurant)

اگر در آنکارا به‌دنبال رستورانی همه چیز تمام هستید که غذاهای دریایی را با بهترین کیفیت در اختیارتان قرار دهند رستوران ترایلی یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. این رستوران تاکنون برای کیفیت بالای غذاهای دریایی، مسئولیت‌پذیری و خدمات‌رسانی بی‌نظیر جوایز متعددی را دریافت کرده است. به‌علاوه شما می‌توانید در رستوران ترایلی از اینترنت پرسرعت رایگان، غذاخوری VIP و بسیاری دیگر در تور آنکارا لذت ببرید.

قیمت غذا: میانگین هزینه برای 2 نفر 100 لیر

آدرس: آنکارا، منطقه قاضی عثمان پاشا، خیابان کولیلی

 

قیمت غذاهای ارزان در رستوران‌های برتر ترکیه

 

رستوران وانیل (Vanilla)

رستوران وانیلی در سال 2007 میلادی تاسیس شده است و در کنار غذاهای محلی ترکی غذاهای بین‌المللی نیز در محیطی گرم و دل‌نشین را سرو می‌کنند. یکی از ویژگی‌های بارز این رستوران که گردشگران را حیرت‌زده می‌کند تزئین زیبا و مدرن غذاها می‌باشد و در هر فصل غذاها بنا به درخواست افراد تغییر داده می‌شود.

قیمت غذا: قیمت هر غذا بین 24 لیر تا 126 لیر محاسبه می‌شود.

آدرس: آنتالیا، منطقه کالجی، خیابان سوک

 

قیمت غذاهای ارزان در رستوران‌های برتر ترکیه

رستوران ارهان (Erhan)

رستوران ارهاندر منطقه‌ی سلطان احمد واقع شده است و شما می‌توانید در کنار بازدید از مکان‌های موزه‌ی ایاصوفیه، مسجد آبی، موزه هنرهای اسلامی و کاخ توپکاپی به صرف غذاهای لذیذ بپردازید. همچنین امکان رزرو میز و وای‌فای رایگان برای افراد وجود دارد و در سه وعده‌ی صبحانه، نهار و شام با قیمتی منصفانه در نظر گرفته شده است.

قیمت غذا: میانگین هزینه غذا بین 43 تا 67 لیر است

آدرس: استانبول، خیابان کلوفاور، E29

 

قیمت غذاهای ارزان در رستوران‌های برتر ترکیه

رستوران گاتزتا براسری(Gazzetta Brasserie)

در رستوران گاتزنا براسری انواع غذاهای مختلف وجود دارد اما اغلب آن را با نام رستوران ایتالیایی می‌شناسند. غذاهای ایتالیایی پخته شده در این رستوران در شهر آنتالیا بسیار مشهور هستند و پیتزاهای پخته شده در تنورهای سنگی بسیار پرطرفدار هستند.

قیمت غذا: میانگین غذا بین 25 لیر تا 60 لیر ارزیابی می‌شود

آدرس: آنتالیا، خیابان کالجی، گاتزا

 

قیمت غذاهای ارزان در رستوران‌های برتر ترکیه

رستوران گوکسو لاکانتاسی (GoksuLokantasi)

گوکسو لاکانتاسی از جمله رستوران‌های تازه تاسیس در شهر آنکارا می‌باشد و رمز موفقیت آن رابطه‌ی خوب کارکنان با مشتریان است. جالب است بدانید تمامی غذاهای این رستوران با مواد اولیه طبیعی پخته می‌شوند، زیرا مدیران آن دارای مزرعه‌ی خصوصی هستند که در آن مواد اولیه مورد نیازشان را می‌کارند.

قیمت غذا: هزینه برای هر دونفر حدود 160 لیر ترکیه می‌باشد.

آدرس: آنکارا، منطقه‌ی کیزیلای، خیابان باییندیر

 

رستوران ناربیچ (Nar Beach)

اگر علاقه‌مند به غذاهای ایتالیایی، مکزیکی، مدیترانه‌ای و همچنین وجترین هستید پیشنهاد می‌شود که رستوران ناربیچ را از دست ندهید. این رستوران دارای فضای دل‌نشین و جذاب است و پاسخگوی ایده‌الی برای جلسات کاری، زوج‌ها و خانواده‌ها می‌باشد. همچنین گردشگران از فضای باز، اینترنت وای‌فای و پارکینگ لذت ببرند.

 

به‌طور کلی ترکیه کشور نسبتا ارزانی به‌شمار می‌آید و قیمت تور ترکیه در بین دیگر تورهای اطراف ایران از بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است. تورهای ترکیه هم در تمام فصول سال در دسترس هستند و گردشگران می‌توانند تنها با یک تماس تور موردنظرشان را انتخاب و بلیط خود را رزرو کنند.

 

کارشناسان سالیان سفر هم برای مشورت دادن به گردشگران در مورد تورهای ترکیه آماده هستند.