مشت و لگد زدن، شیوه نوین دموکراسی ( تصویری)

مشت و لگد زدن، شیوه نوین دموکراسی ( تصویری)

می دانید فرق یک کشور جهان سومی و جهان اولی در چیست؟ در جهان اول هدفمند هم را می زنند مثل کشتی کج، اما در جهان سوم غیر هدفمند هم را آش و لاش می کنند!

حالا قصه ما قصه یک جهان سومی مثل پرو ست (پُرو نه!)، در این قصه مردم شهر کوسکو برای حل اختلاف هایشان یک سال صبر می کنند تا روز مبارزه بزرگ فرا رسد و در این روز، رو در رو (فیــــس تو فیــــس) پدر هر کسی را که احتمالا با او مشکلی داشته را در می آورند.

مردم شهر کوسکو برای حل اختلافاتشان یک سال صبر می کنند و در روز مبارزه، به میدان بزرگ رفته و تحت نظارت مقامات محلی که نقش داور را دارند با دشمنشان به مبارزه می پردازند. جالب است بدانید برای این مبارزه هیچ شرط سنی وجود ندارد یعنی اگر شما یک کودک 5 ساله باشید و با دوستتان به مشکل بر بخورید در این شیوه نوین دموکراسی می توانید به طور کامل احقاق حق کنید!

اما همه به خاطر مشکل داشتن با مردم در این مبارزه شرکت نمی کنند، برخی از افراد فقط برای نشان دادن زور و کسب احترام (بخوانید ترس) در این رقابت شرکت می کنند.

در این رقابت هیچ یک از طرف ها حق زدن رقیب، در حالت افتاده را ندارد و در صورت رعایت نکردن، مجازات ضربه شلاق در انتظارش خواهد بود. همچنین همه چیز بعد از افتادن رقیب تمام می شود و بازنده و خانواده اش حق ندارند تا سال دیگر کاری با طرف پیروز داشته باشند. این مسابقه درست در روز کریسمس که اغلب مردم دنیا در حال جشن و شادی هستند برگذار می شود.

پی نوشت: راستی جهان سومی بودن هم درجاتی دارد مردم پرو با این سیستم نوین دموکراسی توانسته اند مقام جهان سومی به توان یک را کسب کنند حالا ملتی را فرض کنید که دم به دیقه در خیابان هایش یقه گیری می شود و مردم، حتی از نوع سواره اش چنان رغبتی به تماشای این فعالیت دموکراتیک دارند که کل خیابان در ترفیک فرو می رود؛ فکر می کنید این نوع از جهان سومی، جهان سومی به توان چند است؟

 

مشت و لگد زدن، شیوه نوین دموکراسی ( تصویری)

مشت و لگد زدن، شیوه نوین دموکراسی ( تصویری)

مشت و لگد زدن، شیوه نوین دموکراسی ( تصویری)

نقاشی های زیبای دخترفلج مغزی + تصاویر
امکان نداره این عکس را ببینی و قاطی نکنی !!! ( جالب و دیدنی )
تیشرتی جالب برای هشدار میزان مونواکسید کربن
دختری که یک نابغه ریاضی است ! + عکس
زنی که بعد از 40 سال بچه دار شد +عکس
ساخت گوشت مصنوعی با مدفوع انسان توسط ژاپنی ها !!! + عکس
وقتی یک پورشه تیر باران می شود + عکس
شادی بازیگر زن هالیود از طلاق مادرش +عکس
عكسی كه یک فوتبالیست را به دردسر انداخت ! +(تصویر)
ضرب‌المثل متناقض در زبان انگلیسی !
دختر 13 ساله انگلیسی، پیرترین دختر جوان ! + عکس
تالاری در منطقه ی فرمانیه ی تهران !!!
سنگ قبر تداعی کننده مرگ !! ( تصویری)
خطرناک‌ترین‌ شهرهای‌ دنیا برای‌ زندگی (+عکس)
دومین بازیگر مشهور ایرانی در سال ۹۰ عروس شد! + عکس