مضرات نبستن سوتین چه مواردی است؟

مضرات نبستن سوتین چه مواردی است؟

مضرات نبستن سوتین در دختران و زنان جوان می تواند بر شکل و زیبایی سینه ها تاثیر بگذارد و در نهایت باعث افتادگی سینه ها بشود. همه دختران در سنین بلوغ و نوجوانی با این مساله و دغدغه که چرا باید سوتین ببندند؛ درگیر می شوند. والدین به خصوص مادران باید اطلاعات خوب و مفیدی در مورد این لباس زیر مخصوص بانوان در اختیار داشته باشند و با فرزند خودشان در میان بگذارند.

 

همانطور که اشاره نمودیم؛ مهمترین عارضه ای که شامل می شود: افتادگی سینه، درد در شانه، کتف و نیز کمردرد می باشد. متاسفانه باید بگوییم که در ایران زنان و دختران، لباس زیر مناسب خودشان را بر تن ندارند که همین امر بر فرم دهی بافت های پستان و در نهایت ظاهر و زیبایی تاثیر منفی می گذارد.

 

نظرات کارشناسان روانشناسی بر این است که؛ پوشیدن لباس زیر زنانه علاوه بر اینکه نوعی پوشش است و بر سلامت و زیبایی موثر است؛ بر روحیه و اعتمادبفنس بانوان تاثیر مثبت می گذارد.

 

در ادامه این مقاله با مهمترین عوارض نبستن سوتین البته در مدت زمانی طولانی؛ آشنا خواهید شد.

 

مضرات نبستن سوتین

1- افتادگی سینه ها:

آمارها حاکی بر این است که؛ از هر 10 خانم چه ایرانی چه خارجی؛ 7 الی 8 نفر اطلاع درستی از اندازه مناسب خودشان ندارند. آنان با خرید سوتین سایز بزرگ یا کوچک، خودشان را به دردسر می اندازند و اصلا احساس راحتی نخواهند داشت.

براساس تکان های زیاد پستان ها و همینطور تحت فشار قرار گرفتن آن ها، پوست، بافت و کلاژن آن قسمت مورد آسیب قرار می گیرد. پس حتما باید یک سوتین اسفنجی اندازه خودتان را انتخاب کنید.

 

2- مشکلات در دوران شیردهی:

دختران جوان برای اینکه سایز خودشان را بزرگ یا کوچک نشان دهند؛ سوتین نیلاتن با یک سایز بزرگتر و یا یک سایز کوچکتر را می پوشند. همین امر در آینده می تواند به غدد شیردهی آسیب برساند.

 

3- کاهش اعتمادبنفس:

سینه های شل و آویزان در بزرگسالی که کلاژن سازی به حداقل خود می رسد؛ تاثیری مخرب در زیبایی و اعتمادبنفس بانوان می گذارد. توجه داشته باشید که این مورد هیچ تهدیدی برای سلامتی ندارد تنها از لحاظ روحی افراد را تحت الشعاع خودش قرار می دهد.

 

4- ایجاد گودی کمر:

زمانی که یک سوتین زنانه ساده را بر تن نداشته باشید؛ آن هم در طولانی مدت، به مهره های کمر فشار وارد می سازد. کرست یا سینه بند تنگ احساس راحتی را از خانم ها می گیرد و ممکن است در قسمت کتف و گردن احساس درد داشته باشید.

 

دلایل رخ دادن 

وقتی یک سوتین نامناسب بر تن دارید عوارض آن بیشتر از زمانی است که اصلا سوتین نپوشیده اید. اگر سوتین تان بسیار تنگ و یا گشاد باشد؛ بافت های ناحیه سینه مورد آسیب فشار یا تکانش های زیاد قرار می گیرند و از این رو بر روی جریان گردش خون، تاثیر منفی می گذارد و در طولانی باعث بدفرم شدن ظاهر سینه ها می گردد.

اگر در خواب نیز بر تن داشته باشید که؛ احتمال آسیب تا 70 درصد بیشتر می شود. اگر سینه بند تنگ تر باشد و در طولانی مدت بر تن باشد؛ عارضه های بیشتری بر آن حاصل می گردد.

 

مضرات نبستن سوتین چه مواردی است؟

خرید اینترنتی انواع لباس زیر زنانه

امروزه با توجه به پیشرفت سریع در تکنولوژی به خصوص اینترنت و همینطور در روزهای قرنطینه و کرونایی که مجبور به خانه ماندن هستیم؛ بهترین راه خرید اینترنتی می باشد. از این رو آنلاین شاپ های متعدد و معتبری در زمینه فروش فعالیت گسترده ای پیدا کرده اند.

لباس زیر کالایی است که می توان به راحتی از طریق اینترنت خرید. 

خرید سوتین نخی در صورتی که با اندازه مناسب اش باشد؛ می تواند مانع از افتادگی سینه بشود به این دلیل که جنس پارچه نخی بسیار سبک می باشد و بهترین گزینه برای روزهای گرم تابستان و همینطور برای فعالیت های روزمره و سنگین ورزشی است.

 

چرا باید به نیلاتن به عنوان یک فروشگاه اینترنتی لباس زیر اعتماد کنم؟

نیلاتن در کنار برندهای برتر تولید کننده محصولات لباس زیر فعالیت دارد و این فروشگاه های اینترنتی شامل دیجی کالا، خانومی  می باشند.

در صورتی که در مورد اندازه تان سوال یا ابهامی دارید می توانید از مشاوران به صورت آنلاین مشاوره بگیرید و آن سایزی که اندازه تان است را انتخاب کنید.

 

کیفیت محصولات موجود در نیلاتن به خصوص خرید سوتین اسفنجی مثال زدنی است. در کنار تنوع بالای محصولات و کیفیت بینظیرشان، خوش قیمتی آن هاست.

 

در دوره های زمانی مختلف، کاربران می توانند خرید های خود را با تخفیف های مناسبتی به ثبت برسانند. 

 

عوامل فروش این فروشگاه اینترنتی لباس زیر همواره سعی بر این داشته اند تا بهترین کیفیت را با کمترین قیمت به دست مشتریان برسانند و رضایت کاربران هدف اصلی آن ها بوده است.

 

متداول ترین و محبوب ترین محصول دیگر در این سایت، شورت زنانه شیک بوده است. این شورت را با طرح ها و رنگ های عالی مطابق با سلیقه های مختلف موجود می باشد. در انتخاب شورت نیز سایز بندی و انتخاب اندازه مناسب موثر می باشد.

 

در ادامه می خواهیم در مورد راهنمای انتخاب خرید انواع شورت زنانه صحبت کنیم.

 

مضرات نبستن سوتین چه مواردی است؟

 

شورت زنانه گیاهی

شورت های گیاهی ویژگی های منحصربفردی دارند که مشاهده می کنید:

جنس آن ها از الیافی مانند پنبه، کتان و کنف است که آن ها قابلیت جذب رطوبت بالایی را دارند که همین امر تعریق را کاهش می دهد.

عدم ایجاد بوی نامطبوع در قسمت ناحیه تناسلی می باشد.

جذب رطوبت بالا، منجر به سریع تر خشک شدن آن ها می گردد.

به دلیل سبکی پارچه، جریان گردش خون را تسریع می بخشد و منظم می گردد.

از ایجاد عرق سوزی جلوگیری می کند که می تواند بهترین انتخاب برای استفاده روزمره و طولانی مدت باشد.

انواع شورت زنانه نخی که در نیلاتن به ثبت رسیده اند اکثرا از جنس پنبه یا نخ می باشند که ر میان بانوان از محبوبیت خوبی برخوردار می باشند. وقتی به لباس زیرتان توجه داشته باشید؛ گامی موثر در حفظ سلامتی تان برداشته اید. این دو با هم ارتباط تنگاتنگ دارند.

بنابراین در خرید انواع لباس زیر اصلا خساست به خرج ندهید و در دوره های زمانی مختلف آن ها را دور انداخته و مدلی جدیدتر بخرید.