معرفی مجموعه ی تهران باربری

مجموعه : مجله خبری
معرفی مجموعه ی تهران باربری

تهران یکی از شلوغ ترین شهر ها می باشد که روز به روز بر جمعیت آن افزوده می شود همین عامل موجب افزایش اجاره نشینی در این شهر می شود و با افزایش اجاره نشینی افراد زیادی وجود دارند که سالانه با سختی های جابجای لوازم دست و پنجه نرم می کنند در همین راستا پیدا کردن یک اتوبار مناسب بیش از پیش الویت می یابد چرا که جابجایی لوازم توسط خودتان یا اتوبار های بی کیفیت موجب می گردد درد سر های زیادی را تجربه نمایید و جابجایی لوازم برای شما به یک کابوس بزرگ تبدیل گردد. باربری و انجام کلیه ی مراحل آن نیز مانند هر خدمت دیگری نیازمند تخصص و مهارت بالا می باشد در نتیجه بهترین کار جهت پشت سر گذاشتن راحت و بی دردسر جابجایی لوازم سپردن کار به کاردان می باشد .به همین خاطر ما امروز در کنار شماییم تا یکی از برترین شرک های باربری را در سطح تهران خدمتتان معرفی نماییم که تمام مراحل باربری را بی نقص، با کیفیت بالا و بسیار مقرون به صرفه پشت سر بگذارید، در نتیجه  به شما پیشنهاد می نمایم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا یک تحول عظیم در سیستم حمل و نقل بار خود ایجاد نمایید.

 

برترین اتوبار باربری:

مجموعه ی تهران باربری با بیش از ۲۰ سال سابقه ی خدماتی ویژه در زمینه ی جابجایی هر گونه وسیله ای جزو یکی از قدیمی ترین و ممتاز ترین اتوبار ها در سطح تهران دسته بندی می شود که قادر می باشد تمام مراحل باربری را که شامل بسته بندی،جابجایی،بارگیری و چیدمان لوازم می شود ،برای شما با کیفیت بالا توسط برترین کادر حرفه ای به سر انجام برساند.

 

خدمات رسانی شبانه روزی:

این مجموعه ی ممتاز باربری به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل کنار شماست تا دیگر نگران جابجایی وسایلتان در هیچ یک از ساعات شبانه روز نباشید.چرا که ما به خوبی می دانیم با تغییر سبک زندگی افراد آن ها دیگر وقت زیادی ندارند تا انتخاب زیادی جهت برگزیدن بهترین زمان باربری داشته باشند به همین خاطر وظیفه ی یک اتوبار حرفه ای این است که در هر ساعتی از شبانه روز قادر باشد برترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

 

منصفانه ترین نرخ های باربری:

جلب رضایت مشتری الویت اول این مجموعه ی خدماتی ویژه می باشد به همین خاطر در مبحث قیمت گذاری ها نیز تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا با دریافت حداقل ترین سود ممکن و قیت دهی زیر نظر اتحادیه ی صنف حمل و نقل نازل ترین قیمت ها را در ازای با کیفیت ترین خدمات باربری در اقصی نقاط تهران و حومه در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

معرفی مجموعه ی تهران باربری

برترین شعبات تهران باربری :

این مجموعه با برخورداری از شعبه های فعال در سراسر تهران در کنار شماست تا سختی های یک باربری را از دوش شما بر دارد اما باربری سعادت آباد و باربری جنت آباد جزو یکی از مجهز ترین و برترین شعبه های این مجموعه دسته بندی می شود،به همین خاطر چنانجه در یکی از مناطق باربری جنت آبادسع یا سعادت آباد ساکن هستید با شماره های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید تا از خدمات وی آی پی این مجموعه ی برتر بهره مند شوید.

 

ایمنی بالا در جابجایی لوازم:

یکی از بزرگ ترین دغدغه های کسانی که قصد جابجایی لوازم خود را دارند احتمال آسیب به آن ها طی جابجایی می باشد اما دیگر لازم نیست نگران کوچک ترین  آسیب به لوازمتان باشید چرا که این مجموعه با بهره گیری از تجهیزات به روز و پیشرفته ضامن سلامت لوازم شما تا پایان باربری می باشد. برای مثال یخچال های ساید بای ساید،پیانو،ماشین لباس شویی و از این قبیل لوازم را درون کیسه های مخصوص حباب دار قرار می دهند و در مرحله ی بعد با چسب اسکات پهن به طور کامل محافظت می نمایند و در صورت لزوم از فوم ضربه گیر و یا وکیوم های ۲۰ متری و ۹۰ متری نیز استفاده می نمایند.در مورد بسته بندی ظروف شکستنی که نگرانی های بیشتری را به خود اختصاص می دهد باید خدمتتان عرض نمایم کادر مجرب این مجموعه با دقت بالا آن ها را درون کیسه های حباب دار قرار می دهند و در مرحله ی بعد به کارتن های مقاوم ۵ لایه انتقال می یابد .اگر نگران حمل لباس های با ارزش خود هستید باید خدمتتان عرض نمایم که جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که ما دو روش حمل برای آن ها در نظر گرفته ایم که شامل لایف پک ها و کارتن های رگال دار می باشد.در مورد مواد غذایی هم نگران نباشید چرا که ما آن ها را درون پک های ضد عفونی شده و استریل کاملا بهداشتی به مقصد مورد نظرتان می رسانیم. در کل باید خدمتتان عرض نمایم که این مجموعه برای هر وسیله ای اعم از لوازم ادارات، شرکت ها، کار خانه ها،مدارس،لوستر،گیاهان ،رخت خواب ها یک روش خاص بسته بندی را به کار می‌گیرد تا خیال شما از عدم آسیب به لوازمتان در طی مسیر راحت باشد.

 

رعایت پروتوکل های بهداشتی:

در ایام کرونا یکی از نگرانی هایی که به دغدغه های قبلی جابجای لوازم افزوده گشته رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می باشد اما خیالتان از این بابت نیز راحت باشد چرا که کادر حرفه ای این مجموعه  تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و در کنار این ها با استفاده از ماسک و دستکش احتمال بروز خطرات را کاهش می دهند.

 

ناوگان مجهز باربری:

در این مرکز خدمت رسانی انواع مختلف خودرو سبک و سنگین برای حمل بار به نقاط دور و نزدیک وجود دارد. بار شما هر نوع و اندازه ای که باشد ، متناسب با بار شما خودرو مناسب وجود دارد و می توانید برای حمل و نقل بار خود از آنها استفاده کنید. وانت بار و تاکسی بار برای بارهای کوچک ، کامیون های ۵ و ۱۰ تُن برای بارهای متوسط و کامیون های بسیار بزرگ و ترانزیت های مجهز و با امکانات فراوان برای بارهای دور و بزرگ مناسب هستند. با توجه به نوع و جنس بار از کامیون های مسقف و بدون سقف استفاده می شود.بارهای فاسد شدنی نیز  با خودروهای یخچال دار منتقل می شوند و لوازم ظریف و شکستنی را در کامیون های مسقف منتقل می کنند. بنابرای نگران خودرو مناسب نباشید ، متناسب با بار شما خودرو مناسب و راننده با مهارت و کارگران حرفه در مجموعه ی ارائه دهنده ی باربری  آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند.

 

عوامل تاثیرگذار در قیمت ها:

عوامل زیادی در قیمت گذاری های یک باربری تاثیر گذار می باشد که با شناخت آن ها می توانید هزینه های یک باربری را به نفع خود کاهش دهید که این عوامل به شرح زیر می باشد.

۱- تناژ بار یا همان وزن وسایل که یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت ها می باشد.

۲- فاصله ی بین مبدا تا مقصد مورد نظر

۳- تعداد کارگران در خواستی

۴- تعداد و نوع وسیله ی درخواستی مورد نظر

۵- تعداد طبقات موجود در ساختمان

۶- استفاده از خدمات بسته بندی وسایل

۷- گزینه آخر که مورد بررسی قرار می گیرد بار نامه و بیمه نامه ی باربری می باشد.

معرفی مجموعه ی تهران باربری

بیمه نامه ی رسمی باربری :

چنانچه مجموعه ای از کیفیت خدماتی که ارائه می دهد اطمینان داشته باشد تمام خدمات خود را همراه بیمه نامه و یا ضمانت نامه ارائه می‌دهد . در همین راستا این مجموعه تمام مراحل باربری از صفر تا صد را همراه با بیمه نامه رسمی باربری در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد، تا شما با خیال راحت و بدون نگرانی در رابطه با آسیب به وسایلتان  یک باربری ایمن و بی دردسر را کنار یک تیم تخصصی تجربه نمایید.در نتیجه چنانچه مایل هستید برترین ها را در زمینه ی جابجای وسایل در اختیار داشته باشید با شماره های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید.

 

چرا تهران باربری؟!!

۱_برخورداری از کادری مجرب،اخلاق مدار،مسئولیت پذیر و حرفه ای

۲_دارای مجوز رسمی اتحادیه صنف حمل و نقل می باشد

۳_برخورداری از ماشین های حمل و نقل بار متنوع،ایمن، مسقف و موکت کاری شده

۴_قیمت دهی منصفانه همراه ضمانت عدم تغییر قیمت ها با امکان پرداخت الکترونیک‌ وجه باربری و قیمت دهی هوشمند

۵_اریه ی  خدمات بسته بندی ویژه همگام با برترین متد روز اروپا

۶_برخورداری از ناظران و کارشناسان که به کیفیت کاری خدماتی که ارائه می‌گردد در طی باربری نظارت می نمایند

۷_ارایه ی خدمات باربری با سرویس کامل

۸_سرعت و دقت بالا در ارائه ی تمام خدمات باربری

۹_برخورداری از رانندگان کار بلد و ماهر

۱۰_ارائه ی تخفیفات دوره ای ویژه

۱۱_ارائه ی خدمات وی آی پی به در خواست مشتری

چنانچه مایل هستید با نازل ترین قیمت ها برترین خدمات باربری را در اقصی نقاط تهران دریافت نمایید با شماره های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمائید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برترین خدمات باربری را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. فقط یک بار تجربه ی جابجایی لوازم با ما شما را به مشتری دائمی این مجموعه تبدیل می نماید.

برچسب‌ها: