معرفی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس

مجموعه : مجله خبری
معرفی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس

وستینگهاوس (westinghouse)، یک برند تجاری در حوزه لوازم خانگی آمریکایی به حساب می آید که تحت مجوز CBS Corporation نیز مشغول به فعالیت است. لوازم خانگی این برند آمریکایی، در بین خانواده های ایرانی به خصوص در زمینه های یخچال و ساید بای ساید، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، اسپیلت، مایکروفر و جاروبرقی نیز معروف می باشد.

 

با وجودیکه این یک برند فوق العاده مشهور و با کیفیتی است، اما همانطور که میدانید هر وسیله الکترونیکی بعد از سالیان سال به علت استفاده زیاد نوسانات برق و آب، نیاز به تعمیر پیدا میکند که این برند مشهور هم از این امر مستثنی نیست.

 

اگر نیاز به تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس داشتید می توانید با نمایندگی های این برند در سراسر تهران با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایید تا پشتیبانان دلسوز و خبره در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، شما را راهنمایی نمایند یا در صورت لزوم، تعمیرکاران و تکنسین های متخصص را روانه محل مورد نظر شما نمایند.

 

تعمیرکاران westinghouse، با دیدن آموزش های فنی و تخصصی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، مدام خود را با فن آوری های جدید در این حوزه آماده میکنند؛ چرا که برند وستینگهاوس با  داشتن محصولات و لوازم با کیفیت، نیاز به یک دانش و تخصص حرفه ای می باشد که در صورت نداشتن آن تخصص، امکان کندی کار و افزایش هزینه برای تعمیرات را به همراه خواهد داشت. در صورتی که شما نیاز به تعمیرات داشتید، می توانید به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته با این نمایندگی تماس حاصل نمایید.

 

آشنایی با نمایندگی تعمیرات یخچال و ساید بای ساید وستینگهاوس

قطعا در هر خانه ای یک یخچال وجود دارد، خانواده هایی که دارای یخچال وستینگهاوس هستند از کیفیت و زیبایی آن نسبت به دیگران نیز خبر دارند. حال فرض کنید چنین وسیله ضروری که تمامی مواد غذایی ما برای سالم نگهداشتن در آن نگهداری می شود، نیز دچار آسیب شود. مطمئنا اگر آن را سریع تعمیر نکنیم، امکان خرابی و فاسد شدن برای تمامی مواد غذایی که نیاز به سرما دارد، وجود خواهد داشت.

 

اما همانطور که میدانید اگر یخچال در طول شب خراب شود، پیدا کردن تعمیرکار مجرب و متخصص در زمینه مورد نظر کم بوده و یا ممکن است که شما با‌ آن آشنایی نداشته باشید، پس قطعا نیاز به تماس با نمایندگی پیدا خواهید کرد، حال اگر نمایندگی مورد نظر شما هم قادر به پاسخگویی نباشد، چه خواهید کرد؟

 

یکی از نمایندگی هایی که برند وستینگهاوس را به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته پشتیبانی میکند، نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر westinghouse می باشد. این نمایندگی،  با اعزام سریع تعمیرکار و عیب یابی دقیق و ارائه ضمانت نامه کتبی بعد از تعمیر و سرویس یخچال، به شما این اطمینان را میدهد که دستگاه شما فاقد هر گونه معایبی است و اگر احیانا بعد از تعمیر هم دچار مشکل شد، به صورت رایگان نیز تعمیر و بررسی مجدد خواهد شد. برای تعمیر یخچال وستینگهاوس، از قطعات اورجینال که نمایندگی اصلی در اختیار آنها قرار می دهد، استفاده می شود تا مبادا دستگاه به صورت مجدد خراب شود و هزینه هنگفتی را برای شما به ارمغان آورد.

یخچال ساید وستینگهاوس هم مانند یخچال این برند از قطعات اورجینال و با کیفیتی ساخته شده است که می تواند نگین آشپزخانه یک خانواده ایرانی نیز باشد. این دستگاه هم می تواند خراب یا  دچار آسیب شود، مثلا یخساز آن به درستی کار نکند، یا یخچال ساید در حین کار خاموش شود، یا سروصدای زیادی داشته باشد و غیره، که در این موارد نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد. تجربه ثابت کرده که هرچه یک دستگاه دارای امکانات بیشتری بوده و از فناوری های پیشرفته روز استفاده شده باشد، برای تعمیر به یک متخصص و تکنسینی که دارای دانش روز باشد، نیاز پیدا خواهد کرد. خیلی از افراد فکر میکنند که با داشتن دانش تعمیر می توانند تمامی دستگاه ها را در هر برندی تعمیر نمایند، شاید کار کرد اکثر لوازم خانگی در تمامی برندها شبیه به هم باشد اما اگر آن دستگاه  از تکنولوژی پیشرفته  روز استفاده شده باشد، به آسانی قابل تعمیر نمی باشد و چنین افراد ناواردی می توانند برای تعمیرات لوازم خانگی شما، هزینه های جبران ناپذیری را ایجاد نمایند و حتی از قطعاتی که اورجینال نیست برای تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس شما استفاده نمایند.  برای تعمیر یخچال فریزر و یخچال ساید وستینگهاوس خود می توانید با شماره ۲۶۱۵۳۹۱۲-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

معرفی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس

آشنایی با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس

ماشین ظرفشویی از جمله وسایل جدیدی است که تازگی پا به خانه های ایرانی گذاشته شده است و شاید خیلی ها هم باشند که از این دستگاه پرکاربرد استفاده نکنند.  با آمدن ماشین ظرفشویی به منازل، کار شستن ظروف  راحتتر از گذشته شده است و باعث شده که خانم ها بتوانند آزادی عمل بیشتری نسبت به قبل داشته باشند. یکی از عمده ترین مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی، کاهش مصرف انرژی و استفاده کمتر از آب می باشد.

بسیاری از شرکت هایی که نمایندگی برندهای مشهور دنیا را بر عهده دارند به هنگام خرید لوازم خانگی، به تمامی مشتریان خود یک کارت گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه می کنند که شرکت وستینگهاوس هم دارای چنین امکاناتی می باشد؛ پس نگران خراب شدن این دستگاه نوظهور به منزل خودتان نباشید.

 

هر چند که اگر هر ۶ ماه یک بار لوازم الکتریکی خود را سرویس نمایید، قطعا از خرابی هایی که در آینده ممکن است برای شما هزینه های سرسام آوری را ایجاد نماید، خلاص می شوید.

 

از جمله مشکلاتی که ممکن است ماشین ظرفشویی وستینگهاوس برای شما ایجاد کند، روشن نشدن ماشین ظرفشویی یا حتی خاموش شدن در حین شستن ظروف، تمیز نکردن ظروف یا حتی خشک نکردن نیز می تواند باشد که در این مواقع، تماس با نمایندگی های مجاز تعمیرات برند وستینگهاوس می تواند مرهمی برای شما نیز باشد تا با خیالی آسوده، از مشاورین و پشتیبانان این برند راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

نمایندگی های مرکزی ماشین ظرفشویی وستینگ هاوس،  دارای تکنسین های مجرب و کارآزموده ای هستند که با گذراندن دوره های تخصصی به راحتی می توانند با دیدن ماشین ظرفشویی، به عیب یابی سریع بپردازند و در کسری از زمان دستگاه را تعمیر یا سرویس نمایند. ناگفته نماند که این نمایندگی در سراسر تهران، از شمال گرفته تا جنوب از غرب تا شرق، دارای شعباتی مختلف می باشد که راه را برای تمامی مشتریان آسانتر نموده است.

 

برای اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.