مقایسه هتل اسپیناس و هتل استقلال + قیمت

مجموعه : نکات سفر
مقایسه هتل اسپیناس و هتل استقلال + قیمت

برای رزرو هتل در تهران شما گزینه‌های مختلفی پیش روی شما است. هتل اسپیناس پالاس تهران و هتل استقلال تهران از هتل‌های لوکس و لاکچری پایتخت هستند که افراد زیادی آن‌ها را برای یک اقامت عالی و دلچسب در پایتخت انتخاب می‌کنند. در این مطلب قصد داریم این دو هتل محبوب و عالی در تهران را با یکدیگر مقایسه کنیم، پس با ما همراه شوید.

 

هتل اسپیناس پالاس تهران

این هتل یکی از هتل‌های 5 ستاره پایتخت بوده که در 28 طبقه و مساحتی بالغ بر 28 هزار متر مربع ساخته شده است. این هتل دارای معماری ترکیبی از نمادها و آمیزه‌های معماری مدرن ایرانی است. در این هتل تمامی امکانات خدمات رفاهی، آموزشی و تفریحی به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است. در این هتل 12 سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 50 تا 1200 نفر، بیش از 500 اتاق و سوئیت و 43 دفتر کار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

 

رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس تهران

در این هتل زیبا 4 مجموعه رستوران و کافی شاپ وجود دارد که شما می‌توانید نهایت کیفیت و مزه را در آن‌ها امتحان کنید.

رستوران لاتون در طبقه سوم این هتل واقع شده و می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی، ایتالیایی و مدیترانه‌ای را در آن مزه کنید. این رستوران دارای یک اتاق VIP برای پذیرایی از مهمانان ویژه است.

رستوران دیبا یک رستوران با طراحی بسیار خاص و زیبا همراه با سقف گچبری شده، عتیقه‌های آنتیک، پنجره‌های چوبی و نقاشی‌های نفیس و گران قیمت است که می‌توانید در کنار لذت بردن از فضای زیبا و موسیقی زنده یک غذای عالی نیز امتحان کنید.

رستوران اسکای لانژ در طبقه 21 این هتل تهران قرار داشته و همه چیز در آن لوکس و بهترین است.

کافه سان ست یک کافه بسیار شیک در هتل اسپیناس پالاس تهران است که طعم واقعی قهوه و دیگر غذاهای فست فودی را به شما ارائه می‌کند.

 

اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس تهران

شما برا رزرو هتل در تهران و هتل اسپیناس گزینه‌های مختلفی با امکانات متنوع در پیش رو دارید. در هتل اسپیناس پالاس تهران شما می‌توانید محل اقامت خود را از میان اتاق دبل استاندارد، اتاق تویین، اتاق خانوادگی رویال، اتاق خانوادگی بالکن دار رویال، سوئیت جونیور، سوئیت پرزیدنت، سوئیت پرزیدنت پالاس، سوئیت رویال و سوئیت اسکای انتخاب کنید.

 

مقایسه هتل اسپیناس و هتل استقلال + قیمت

هزینه اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران چقدر است؟

با توجه به آن که شما کدام یک از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس را انتخاب کرده باشید، هزینه اقامت شما متفاوت خواهد بود. هزینه اقامت در این هتل از یک شب 3 میلیون و 500 هزار تومان آغاز شده و برای سوئیت‌های آن باید هزینه‌ای تا 14 میلیون تومان پرداخت کنید.

 

هتل استقلال تهران

گزینه دیگر برای رزرو هتل در تهران، هتل استقلال پایتخت است. هتل استقلال یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران است که در سال 1341 به نام هتل هیلتون توسط سه شرکت انگلیسی، آمریکایی و ایرانی ساخته شد. بسیاری از بخش‌های این هتل تا سال 1351 و به تدریج کامل شد.

 

اتاق‌های هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران دارای 56 اتاق یک نفره، 175 اتاق دو نفره، 28 سوئیت کوچک و 2 سوئیت بزرگ است و یکی از اولین هتل‌های 5 ستاره در ایران و خاورمیانه به شمار می‎رود. هتل استقلال تهران دارای دو برج شرقی و غربی است که برج شرقی آن بخش جدیدتر هتل به شمار می‎رود. با انتخاب یک اتاق در سوئیت شرقی چشم انداز پیش روی شما کوه‎های اطراف پایتخت است و با انتخاب برج غربی، شما تهران را زیر پای خود خواهید داشت.

مقایسه هتل اسپیناس و هتل استقلال + قیمت

رستوران‌های هتل استقلال تهران

با وجود گذشت بیش از 55 سال از ساخت این هتل، هتل استقلال بدون شک یکی از بهترین هتل‎های ایران به شمار می‎رود. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌ها مجهز به وسایل لوکس و گران قیمت بوده و از امکاناتی مانند گاو صندوق، کانال‌های ماهواره، تلفن، تلویزیون، مینی بار، اینترنت پر سرعت، خدمات 24 ساعته و سیستم‌های ضد حریق بهره مند هستند.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به استخر و سونا، زمین تنیس، کلوپ ورزشی، سالن‌های همایش، 2 رستوران و یک کافی شاپ اشاره کرد.

 

هزینه اقامت در هتل استقلال تهران چقدر است؟

هزینه اقامت در هتل استقلال تهران در مقایسه با هتل اسپیناس برای شما ارزانتر از آب در خواهد آمد. با توجه به انتخاب اتاق‌های یک تخته تا دو سوئیت رویال این هتل شما برای هر شب اقامت باید هزینه‌ای بین 1 میلیون و 500 هزار تا 5 میلیون تومان را پرداخت کنید.