نحوه رسیدگی به پوست دهیدراته

مجموعه : مجله خبری
نحوه رسیدگی به پوست دهیدراته

گاهی که به پوست صورت خود دست می کشید و یا چهره تان را در آینه نگاه می کنید متوجه خشکی و خستگی آن می شوید. پوست صورت قسمت مهمی از چهره است که برای شاداب ماندن نیاز به رسیدگی دارد. ما در این مطلب ضمن معرفی محصولات کامان ،درباره مرطوب کننده و پرایمرهایی صحبت خواهیم کرد که می تواند برای آبرسانی به پوست شما به خصوص پوست هایی که دهیدراته شده اند، اثرگذار باشد. اما پیش از آن لازم است کمی درباره چرایی دهیدراته شدن پوست صحبت کنیم.

 

دهیدراته شدن پوست به چه معناست؟

پوستی که سالم و شاداب باشد این پیام را ارسال می کند که از رطوبت کافی در لایه های خارجی پوست یا اپیدرم برخوردار است. همچنین نشان می دهد که لایه های زیرین پوست نیز به جهت تامین آب مورد نیاز بدن، از رطوبت کافی بهره مندند.

 

هنگامی که آب بدن شما به دلایل مختلف کم می شود پوست دهیدراته شده و سلامت و زیبایی خود را از دست داده و حالتی خشک، خسته و یا شل پیدا می کند. بنابراین لازم است همیشه برای داشتن بدنی سالم، آب مورد نیاز آن را تامین کرده و پیرو آن برای بهره مندی از پوستی شاداب و زیبا از مرطوب کننده و یا آبرسان ها استفاده نمایید.

 

از کجا بفهمیم پوست‌مان دهیدراته شده است؟

روی پوست خود احساس خارش دارید.

متوجه حساسیت بیش از حد آن می شوید.

افزایش خطوط و چین و چروک ها را بیش از گذشته مشاهده می کنید.

پوست شما مستعد جوش زدن خواهد بود.

دهیدراته شدن برای انواع پوست های چرب، خشک و معمولی اتفاق می افتد.

نیاز به محصولات غنی از آب مانند آبرسان ها و مرطوب کننده ها دارید.

همان طور که پیشتر اشاره کردیم در این مطلب علاوه بر معرفی محصولات کامان به معرفی مرطوب کننده ها و آبرسان ها و پرایمرهای این برند که در بازار موجود است خواهیم پرداخت تا بتوانید با تهیه و استفاده از آن ها پوستی شاداب و سالم داشته باشید.

 

محصولات کامان Come On مبارز قوی خشکی پوست

خیلی از ما هنگام انتخاب و خرید محصولاتی از قبیل پرایمر یا مرطوب کننده ها که در دسته محصولات مراقبت از پوست قرار دارند، با طیف وسیعی از این نوع تولیدات با برندهای مختلف روبرو می شویم و انتخاب برایمان سخت می شود.

 

به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم شما را با محصولات کامانCome On که برندی سوئیسی است و در آزمایشگاه های معتبر سوئیس آزمایش های خاص کنترل کیفی روی آن انجام شده و از کیفیت بالایی برخوردار است آشنا کنیم. محصولات کامان در ایران نیز جزء محصولات پرفروش و پر طرفدار به شمار می آید.

 

یکی از اولین محصولاتی که توسط برند کامان به مشتریان معرفی شد مرطوب کننده بود. هنگامی که پوست، آب و رطوبت مورد نیاز را در اثر بیماری ها، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، تعرق بیش از اندازه و سایر موارد از دست می دهد، دچار خشکی و کشیدگی آزاردهنده ای می شود که فرد آن را به خوبی حس می کند.

 

فرقی نمی کند شما دارای چه نوع پوستی باشید، مشکل دهیدراته شدن ممکن است علاوه بر پوست های خشک برای پوست های چرب هم اتفاق بیفتد. در این حالت بهترین درمان استفاده از مرطوب کننده هایی است که علاوه بر استاندارد بودن با پوست شما تناسب داشته باشند.

 

مرطوب کننده کامان و تاثیر آن روی پوست دهیدراته

اگر پوست خشکی دارید، مرطوب کننده کامان به جهت برخورداری از فرمولاسیون پیشرفته ای که در تولید آن به کار رفته است کمک می کند تا از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد و عوامل پیر کننده مراقبت شود.

 

همچنین اگر پوست تان چرب است و آمادگی جوش زدن دارد، در بین محصولات کامان کرم مرطوب کننده ای وجود دارد که فاقد چربی بوده و کمک می کند تا پس از استفاده از آن پوست‌تان دچار سنگینی نشود. هنگام خرید مرطوب کننده های کامان برای پوست چرب لازم است به قید شدن کلمه فاقد چربی دقت نمایید.

 

نحوه رسیدگی به پوست دهیدراته

 

پرایمر چیست؟

پرایمر محصولی است که عملکردی مانند کرم پودر و کانسیلر دارد و ما استفاده از آن را پیش از آرایش به شما پیشنهاد می کنیم. شاید این سوال برایتان پیش آید که استفاده از پرایمر چه ضرورتی دارد؟ پرایمر کمک می کند زمینه پوست شما برای آرایش آماده شود و آرایش شما ماندگاری بیشتری پیدا کند. ضمن آن که پرایمر با آبرسانی به پوست شما کمک می کند تا شما همواره پوستی شاداب و سالم داشته باشید. پس چه اهل آرایش کردن باشید یا نباشید استفاده از این محصول برای سلامت پوست شما مفید است و نباید آن را نادیده بگیرید.

 

پرایمر کامان و تاثیر آن روی پوست

در بین محصولات کامان، پرایمرهای مختلفی موجودند که برای پوست های مختلف از جمله، چرب، خشک و معمولی تولید شده اند و به جهت برخورداری از کیفیت بالایی که دارند به شما کمک می کنند تا پوست خود را پیش از آرایش آماده کرده و شرایطی را فراهم آورید که آرایش شما بتواند تا 15 ساعت روی پوست شما باقی بماند، بدون آن که آثاری از ماسیدگی مواد آرایشی و بروز چربی روی پوست مشهود باشد.

 

پرایمرهای موجود در محصولات کامان ضمن برخورداری از تنوع بسیار، نقش بسیار زیادی در آبرسانی و جلوگیری از دهیدراته شدن پوست شما دارند و می توانند مانع از پیر شدن پوست شده و آن را روشن و نرم کرده و پوست را مرطوب نگه دارند.

 

اگر قسمت هایی از پوست صورت شما مانند بینی، کناره های آن و همچنین پیشانی چربی بیشتری تولید می کند و یا منافذ صورت‌تان در بعضی قسمت ها باز است کافی است فقط روی همین قسمت ها از پرایمر استفاده نمایید و نیاز به استفاده برای کل صورت نیست. پرایمر این قسمت ها را پوشانده و اجازه نمی دهد چربی باعث برق افتادگی روی پوست شود و با گذشت چند ساعت از آرایش نمای بدی پیدا کند.

 

تنوع محصولات کامان در مراقبت از پوست

محصولات کامان از تنوع بسیار زیادی در حوزه مراقبت از پوست برخوردار است که شامل محصولاتی از قبیل کرم های مرطوب کننده، آبرسان ها، شوینده ها و پاک کننده های آرایشی، ژل ها، انواع اسپری و پرایمر می شود که هر کدام از طبقه بندی مختلف برای انواع پوست برخوردارند.

 

در ترکیبات محصولات کامان از عصاره میوه آووکادو، روغن های مختلفی از قبیل روغن آرگان، روغن جوجوبا، دانه انگور و همچنین ویتامین هایی همچون E، C و A به کار رفته است. این ترکیبات کمک می کنند شما همواره پوستی شاداب و سالم داشته باشید و در زمان هایی که پوست‌تان دچار مشکل، التهاب و یا آسیبی می شود با استفاده از محصولات کامان بتوانید آن را درمان نمایید.