هر آنچه درباره لیفت و لمینت ابرو در گل گیس باید بدانید! (فواید + راه های درآمد زایی)

مجموعه : آرایش صورت
هر آنچه درباره لیفت و لمینت ابرو در گل گیس باید بدانید! (فواید + راه های درآمد زایی)

 آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش لیفت و لمینت ابرو را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

 

 تمامی خانم‌ها و البته حتی آقایان هر روزه به دنبال راه‌هایی برای افزایش زیبایی در چهره خود هستند که یکی از اجزای مؤثر در زیبایی چهره، از دیرباز تا کنون ابرو بوده است. داشتن ابروهای زیبا سبب زیبایی و جوان‌تر دیده شدن چهره می‌شود.  تنوع در مدل و فرم ابروها در گذشت زمان تغییرات بسیاری داشته و روش های مختلفی هم برای انجام این تغییرات بوجود آمده است. لیفت و لمینت ابرو یکی از جدیدترین و رایج ترین روش ها برای داشتن ابروهایی خوش فرم است.

 

لیفت ابرو چیست ؟

لیفت در زبان انگلیسی به معنای بالا کشیدن است. با توجه به معنای لغوی کلمه لیفت، به هرگونه کاری که سبب بالا کشیده شدن ابروها به سمت پیشانی شود، لیفت ابرو می‌گویند. این روزها لیفت ابرو یکی از راه‌های مرسوم در بین خانم‌ها و آقایان برای افزایش زیبایی ابروها است. به طور معمول با بالا رفتن سن، ابروها حالت افتادگی پیدا می کنند. لیفت ابرو باعث می شود ابروها بالا تر بروند و دیگر حالت افتادگی نداشته باشند. این کار باعث جوان تر به نظر رسیدن چهره و افزایش اعتماد به نفس افراد می شود.

 

با استفاده از لیفت ابرو دیگر نیازی به استفاده از مداد ابرو و یا ژل ابرو نیست و ابروها به شکل هاشوری دیده می شوند. استفاده از ژل ها برای بالا بردن ابرو باعث ریزش و کم پشت شدن ابرو می شود، در صورتی که چون در لیفت ابرو از مواد گیاهی، ضد حساسیت و فاقد آمونیاک استفاده می شود، به تقویت ابرو نیز کمک می کند. لیفت ابرو روشی ساده است که به افراد امکان می ‌دهد بدون نیاز به جراحی یا سایر روش‌های زیبایی تهاجمی، ابروهای خود را بالا ببرند و به آنها فرم دهند.

 

لمینت ابرو چیست؟

پرپشت کردن ابروها، به ویژه برای افرادی که ابروهای کم ‌پشت و نازکی دارند، کار بسیار دشواری است. اما با لمینت ابرو، می توانید به راحتی ابروهای پر پشت و ضخیمی داشته باشید. لمینت ابرو نیز مانند لیفت ابرو، روشی برای شکل دادن به ابروها، پرپشت نشان دادن آنها و راه حلی برای درست کردن ابرو‌های نامتقارن است. باید گفت که مراحل انجام لمینت ابرو در آرایشگاه ها مانند لیفت ابرو است .

 

تفاوت لیفت و لمینت ابرو

در روش لیفت ابرو، ابروها به سمت بالا کشیده شده و برای کسانی که ابروهای صاف یا به سمت پایین دارند، بسیار مناسب است و چهره آنها را متفاوت می کند. بعد از انجام لیفت ابرو، ابروها ضخیم ‌تر، پرتر، صاف‌تر و شانه شده ‌تر به نظر می‌رسند.

هر آنچه درباره لیفت و لمینت ابرو در گل گیس باید بدانید! (فواید + راه های درآمد زایی)

در روش لمینت ابرو رنگ و کراتین ابرو صورت می گیرد و یک سایه کمرنگ داخل ابرو ایجاد شده و ابروها پرپشت نشان داده می شود. به طور کلی لمینت ابرو نیز مانند لیفت سبب بالا کشیده شدن ابروها می‌شود ولی تفاوت لیفت و لمینت ابرو در مواد مورد استفاده می باشد که مواد لمینت ابرو، موادی تقویت کننده و کراتینه کننده ابروها است و به تقویت تارهای ابرو و ضخامت آنها نیز کمک می‌کند. مواد لمینت ابرو، ارگانیک و از مواد بوتاکس تراپی بوده و دیگر تفاوتی که با لیفت دارد، پیگمنت رنگی موجود در این مواد است که ابروها کمی تیره‌تر و پررنگ‌تر از چیزی که هست، نشان داده می شود.

 

 مزایای لیفت و لمینت ابرو

مرتب شدن ابروها و دادن حالت و فرم طبیعی و زیبا به آنها

ضخیم تر، پر پشت تر و بلندتر به نظر رسیدن ابروها

عدم نیاز به آرایش ابرو

تقویت ابروها و از بین بردن فضاهای خالی داخل ابرو

نداشتن عوارض جانبی

عدم ریزش ابرو

صرفه جویی در وقت و هزینه

 

لیفت ابرو مناسب چه افرادی است؟

لیفت ابرو بیشتر برای افرادی که ابروهای پر، نامرتب، افتاده و بی‌حالت دارند توصیه می شود تا با انجام لیفت، ابروها حالت دار، مرتب و روبه بالا شوند. در کل لیفت ابرو برای کسانی که ابروهای خالی و کم‌پشت دارند انتخابی مناسب نبوده و همچنین سبب تقویت و افزایش رشد ابروهای شما نمی‌شود و فقط ظاهر آنها مرتب‌تر نشان می‌دهد.

 

هر آنچه درباره لیفت و لمینت ابرو در گل گیس باید بدانید! (فواید + راه های درآمد زایی)

لمینت ابرو مناسب چه افرادی است؟

لمینت ابرو یک روش تکمیل کننده برای لیفت ابرو است که ضمن مرتب سازی ابرو، سبب تقویت و افزایش رشد ابروها هم می‌شود. لمینت ابرو یک گزینه خوب برای همه افرادی که به دنبال افزایش رشد ابرو خود هستند، است. انجام لمینت ابرو در کنار لیفت، نتیجه عالی داشته و هم ابروهای شما تقویت می‌شود و هم باعث زیباتر و خوش‌حالت‌تر دیده شدن ابروها می‌شود.

 

 ماندگاری لیفت و لمینت ابرو

ابروهای جدید شما می‌توانند حدود ۳ تا ۸ هفته دوام داشته باشند. افرادی که موهای نازک ‌تری دارند، ماندگاری نتیجه درمان در آن‌ ها طولانی ‌تر است. از بین رفتن اثر درمان تدریجی است و ابروها به مرور به حالت اول خود بازمی ‌گردند. همچنین طول عمر این روش بستگی به نحوه مراقبت‌ های بعدی شما دارد. 

 

نحوه مراقبت از ابروها بعد از لیفت و لمینت  

در انجام لیفت و لمینت ابرو رعایت برخی نکات کمک می کند تا ماندگاری این کار بیشتر شود. مهم ترین نکات عبارتند از:

برای لیفت یا لمینت ابرو، باید بدون هیچ آرایشی باشید. پس، قبل از انجام کار حمام رفته و آرایش خود را کاملاً پاک کنید.

اگر بیماری‌های هورمونی یا کم کاری و پرکاری تیروئید دارید، از قبل آرایشگر خود را در جریان قرار دهید.

یک ماه قبل از انجام لیفت یا لمینت ابرو، آنها را قیچی نکرده و برندارید.

مواد لمینت ابرو دارای پیگمنت‌های رنگی است و به همین دلیل، حداقل تا دو هفته قبل از انجام آن، ابروهای خود را رنگ نکنید زیرا امکان آسیب رسیدن به آنها وجود دارد.

ابروهای دکلره شده، نمی‌توانند لیفت یا لمینت شوند.

تا ۲۴ ساعت بعد از انجام لیفت یا لمینت، ابروهای خود را از آب، بخار، و آرایش حفظ کنید.

تا ۲۴ ساعت بعد از انجام لیفت یا لمینت، محصولات مراقبی مثل روغن‌های گیاهی به ابروهای خود نزنید.

بهتر است به طور کلی بعد از لیفت یا لمینت ابروها، آنها را آرایش نکنید ولی حداقل تا ۲ روز اول از سایه ابرو، ریمل ابرو و مداد ابرو استفاده نکنید.

تا ۲۴ ساعت روی صورت خود نخوابید.

پس از لیفت یا لمینت، به آرامی با ابروهای خود رفتار کرده و آنها را با خشونت نخارانید.

روند لیفت ابرو می‌تواند ابروهای شما را کمی خشک کند. بنابراین هر روز مقدار کمی روغن روی ابروهای خود بمالید. از هر روغنی، از روغن کرچک گرفته تا روغن صورت مورد علاقه خود، می‌توانید استفاده کنید. سپس ابروهایتان را شانه بزنید.

 

مراحل انجام لیفت و لمینت ابرو

فرآیند انجام لیفت و لمینت ابرو حدود 45 تا یک ساعت زمان می برد. این روش به طور کلی در 3 مرحله است که نتیجه نهایی آن تا حد زیادی به دقت و تخصص فرد انجام دهنده بستگی دارد. این مراحل عبارتند از:

 

هر آنچه درباره لیفت و لمینت ابرو در گل گیس باید بدانید! (فواید + راه های درآمد زایی)

·  ابتدا ابروها با چسب و شانه لیفت فیکس می شود.

·  در این مرحله از ریشه تا نیمه موهای ابرو مواد گذاری شده و کل ابرو کاور می شود.

· در مرحله بعدی مواد اولیه پاک شده و مواد دوم برای 15 دقیقه روی ابرو گذاشته شده و با نایلون پوشانده می شود.

· بعد این مواد را پاک کرده و رنگ ابرو برای حدود 7 دقیقه روی ابرو قرار می گیرد.

·  در مرحله آخر کراتین کردن ابروها صورت می گیرد.

 

لیفت ابرو در خانه

لیفت ابرو یکی از اقداماتی است که به دلایلی از جمله هزینه برخی تمایل دارند که خودشان در خانه انجام دهند. در مرحله اول باید فرم مورد نظر ابروها مشخص شود. در مرحله بعد که انجام لیفت ابرو است، می توان از مواد مخنلف از جمله ژل ابرو، کتیرا، ژلاتین، صابون، آلوئه ورا و وازلین برای این کار استفاده کرد.

 

 بازارکار خوب لیفت و لمینت ابرو با درآمدی بالا

این روزها داشتن ابروهای پر پشت و حالت دار، طرفداران بسیار زیادی بین خانم ها پیدا کرده است. بنابراین لیفت و لمینت ابرو بازار کار بسیار پررونقی دارد. از آنجایی که این رشته به ابزار خاص و گران قیمت نیاز ندارد، افراد علاقه مند پس از گذراندن دوره های تخصصی، با سرمایه بسیار کم می توانند وارد این کار شده و به راحتی به درآمد قابل قبولی برسند.

از اولین و مهم ترین گام‌ها برای متخصص شدن در کار لیفت و لمینت ابرو، این است که یک دوره آموزشی معتبر زیر نظر اساتید برتر و حرفه‌ای بگذرانید. برای این کار باید سعی کنید یک آموزشگاه آرایشگری خوب و معتبر انتخاب کنید.

هر آنچه درباره لیفت و لمینت ابرو در گل گیس باید بدانید! (فواید + راه های درآمد زایی)

آموزشگاه گل گیس، بهترین انتخاب برای آموزش لیفت و لمینت ابرو

آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش لیفت و لمینت ابرو را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

 

استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه

دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری

ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای

برگزاری کلاس هایآموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی

امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری

امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن

برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار

مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

 

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.