هر آنچه درباره هندزفری باید بدانید!

مجموعه : دانش و فناوری
هر آنچه درباره هندزفری باید بدانید!

به طور كلي، كوچك­ترين نوع هدفون­ها هدفون­هاي داخل گوش هستند. هدفون­هاي داخل گوش یا هندزفری به دو دسته‌ي ايربادز(Earbuds) و ايرفون (Earphone) تقسيم مي‌شوند. ايربادزها داراي سَري‌هاي تختي هستند كه وارد لاله گوش شده ولي وارد حفره گوش نمي­شوند. ايرفون‌ها اما داراي ایرتیپ‌هایی هستند كه وارد حفره گوش شده و معمولا در اندازه‌هاي مختلف و بعضا جنس­هاي مختلف در جعبه ايرفون وجود دارند. اندازه كوچك، راحتي در قرارگیری درايو و عایق سازی مناسب صدای محیط، اين دسته را به بهترين گزينه جهت استفاده در محیط بیرون تبديل كرده است. هدفون­هاي داخل گوش مي­توانند بي‌سيم يا باسيم نیز باشند.

 

لذت شنیدن صدای خوب با هندزفری جدید کینگ استار

ایرفون نوعی اسپیکر کوچک است که داخل گوش قرار می­گیرد یعنی درون ایرفون همانند اسپیکر از سیم پیچ و آهنربا استفاده شده اما در مقیاس بسیار کوچک! در واقع ایرفون­ها همان هدفون‌های کوچک هستند که شما از طریق تلفن همراه با آن‌ها موسیقی گوش می­کنید و یا مکالمه برقرار می‌کنید. اگر یادتان باشد در گذشته‌ای نه چندان دور ایرفون گوش مخاطب را بسیار اذیت می­کرد و به طور کامل درون گوش قرار نمی­گرفت. اکنون این مشکل با جدیدترین مدل هندزفری تولید شده کمپانی کینگ استار حل شده است. البته که برند معتبر کینگ استار مدل­های مختلفی از هندزفری را برای سلایق مختلف در بازار عرضه کرده و شما با هر سلیقه‌ای امکان انتخاب محصول مناسب خود را خواهید داشت.

 

معرفی هندزفری مدل KE32 کینگ استار

همانطور که اشاره شد کمپانی کینگ استار اقدام به تولید و عرضه انواع ایرفون با کیفیت به منظور تجربه شگفت انگیز شنیدن موسیقی عرضه کرده که قابلیت مکالمه تلفنی را نیز برایتان فراهم خواهد کرد. یکی از این محصولات هندزفری مدل KE32 است که در ادامه به مشخصات آن خواهیم پرداخت.

 

طول کابل این هندزفری سیمی جذاب 120 سانتی‌متر است و در رنگ سفید عرضه شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. دارای دکمه­های پخش موسیقی و مکالمه تلفنی نیز هست. جنس بدنه این محصول از پلاستیکPVC و ABS است. پلاستیکABS  از مهم‌ترین و پرکاربردترین پلیمرهایی است که به صورت تجاری تولید می‌شود و ضربه پذیری بالایی دارد. اندازه درایور اسپیکر این ایرفون 14 میلی‌متر است که با جک 3.5 میلی‌متری می­توانید به دستگاه­های پخش موسیقی و تلفن همراه خود متصل کنید.

بدون کمترین حساسیت موسیقی گوش کنید

مقدار حساسیت در این مدل ایرفون­ کینگ استار 5±100 دسی­بل (واحدی برای اندازه گیری فشار صوتی) است و از فرکانس بین 20هرتز تا 20 کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند. امپدانس این ایرفون نیز 32 اهم است. امپدانس یکی از مشخصات اساسی است که در هر ایرفون، هدفون و هر منبع صوتی دیگر قرار داده شده است. این دستگاه‌ها مقاومت خاصی در برابر جریان الکترونیکی منتقل شده توسط آمپلی فایر دارند که این فرآیند انتقال و مقاومت به امپدانس معروف است.

امپدانس همچنین براساس اهم اندازه­گیری می­شود و بسته به مدل هدفون یا ایرفون اغلب بین 8 الی 600 اهم است که هر چقدر بالاتر باشد کاربردهای با کیفیت بالاتر و هزینه­های بالاتر خواهد داشت.

وزن بسیار سبک 10.5 گرمی مدل KE32 باعث شده تا با خیالی آسوده به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنید. از دیگر مزیت‌های این محصول، سازگاری با تمامی دستگاه‌ها جهت اتصال است.

 

معرفی هندزفری کینگ استار مدل KE44

این محصول جدید که با ظاهری جذاب و کیفیتی مثال زدنی تولید شده، دارای دو درایور 10 میلی‌متری است که به راحتی درون گوش شما قرار می‌گیرد. در هر گوشی نیز حفره‌هایی از جنس آلومینیوم قرار دارد که موجب انحراف صدای کم و نفوذ صدای بالا شده و از این بابت مورد استقبال گسترده‌ای از کاربران قرار گرفته است.

این محصول 120 سانتی‌متری با فرکانس 20 هرتز الی 20 کیلو هرتز و امپدانس 16 اهم کیفیت شگفت انگیزی را ارائه می‌دهد. جنس بدنه این هندزفری پلاستیک ABS و پلاستیک پی وی سی (PVC) است که در مقابل هرگونه آسیب دیدگی ازجمله کشیدگی و پارگی مقاوم است. برای این مدل، یک میکروفون در نظر گرفته‌ شده‌ است تا کاربران قادر به مکالمه با موبایل خود باشند. همچنین یک عدد دکمه برای قطع‌ و وصل‌ ‎کردن صدا در آن تعبیه ‌شده است. با این دکمه‌ها می‌توانید به تماس‌هایتان پاسخ دهید یا مکالمه را قطع کنید.

 

شما می‌توانید از این هندزفری برای کارهایی نظیر شنیدن موسیقی هنگام ورزش، مکالمه، گیم و کاربردهای عمومی استفاده کنید. همچنین این کالای ساخت کشور چین از استاندارهای جهانی CE، FCCو RoHSبهره برده و مطابق با مد روز دنیا طراحی شده است که انرژی و حس بسیار خوبی به شما منتقل می‌کند.

اگر قصد خرید یک هندزفری با کیفیت و مقاوم را دارید که در مدت زمان طولانی بدون هیچ افت کیفیتی از آن استفاده کنید و رضایت شما را جلب کند، هندزفری مدل KE44 کینگ استار را فراموش نکنید.

 

معرفی هندزفری کینگ استار مدل KE49

این هندزفری از دیگر محصولات جدید کمپانی کینگ استار است که با قابلیت‌های پرشمار، کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. طول سیم هندزفری KE49 همانند دو محصول دیگر به اندازه‌ی 120 سانتی‌متر است. اتصال این محصول نیز با یک جک 3.5 میلی‌متری انجام می‌پذیرد. صدایی که از این محصول با حساسیت db 96 به گوش شما می‌رسد، بسیار پرقدرت و واضح خواهد بود. همچنین فرکانس و امپدانس این کالا به ترتیب 20هرتز الی 20کیلوهرتز و 16 اهم است مقدار خوبی برای یک هندزفری به شمار می‌رود. قطر 10 میلی‌متری درایور این هندزفری که دارای ساختار داینامیک نیز هست، موجب شده تا به راحتی از گوشتان جدا نشود. جنس این محصول نیز از پلاستیک ABS و PVC است که برای استفاده هنگام ورزش و گیم نیز بسیار مناسب خواهد بود.

 

این هندزفری با دو درایور 10 میلی‌متری و 10.5 گرم وزن خالص، دارای امپدانس 16 اهمی است که در رنگ سفید به بازار عرضه شده است.

 

گارانتی هندزفری

یکی از دغدغه‌های مهم تمامی کاربران محصولات دیجیتال این روزها خدمات پس از فروش است که شرکت داده پرداز رایانه متین درصدد حل این مشکل برآمده است. شرکت داده پرداز رایانه متین نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش برندهای معتبری چون کینگ استار، مک دودو، انرجایزر، اپیسر، سیلیکون پاور، هایلو، کیو سی وای (QCY)، لونارک، سیبراتون و کداک در سراسر کشور است. هندزفری‌های کینگ استار نیز از این از این قاعده مستثنی نیستند و با یک سال گارانتی یکپارچه در اختیار کاربران قرار داده شده است.

برچسب‌ها: