هولوگرام امنیتی | کاربرد ها و ویژگی ها

مجموعه : مجله خبری
هولوگرام امنیتی | کاربرد ها و ویژگی ها

استفاده از برچسب های هولوگرامی در بسیاری از صنایع کاملا جا افتاده و معمولا در بسته بندی محصولاتی مانند پکیج های آموزشی یا نرم افزار های کامپیوتری، لوازم آرایش اصل، ساعت و … مشاهده میشود. برای روشن تر شدن درجه اهمیت استفاده از هولوگرام امنیتی میتوانیم به کالاهای روزمره ای که از آنها استفاده میکنیم، اشاره کنیم.

 

هولوگرام در گواهینامه و لایسنس های رانندگی، مدارک معتبر دانشگاهی و آموزشگاهی، بلیط رویداد ها، کارت های اعتباری و حتی در پول ملی هر کشوری استفاده شده است. پس هولوگرام میتواند درجه بالایی از امنیت در مقابل جعل را برای محصولات شما فراهم آورد.

 

انتخاب درجه مشخصی از امنیت

اگر شما استفاده از هولوگرام امنیتی را برای حفظ اصالت محصولات خود انتخاب نموده اید، به شما تبریک میگوییم. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که هر چقدر محصولات شما در خطر بیشتری از جعل باشند، شما باید فاکتور امنیتی هولوگرام خود را بالا ببرید. از این رو انتخاب از سه مدل هولوگرام سیناپکینگ را به شما توصیه میکنیم:

هولوگرام امنیتی | کاربرد ها و ویژگی ها

هولوگرام آماده یا عمومی

ساده ترین نوع هولوگرامی که شما میتوانید تهیه کنید، هولوگرام آماده میباشد. این دست از برچسب های هولوگرامی با عباراتی مانند Original، VOID و … چاپ میشوند که مناسب ترین قیمت را هم دارند. اما اگر محصولات شما نیاز به امنیت سطح بالاتری دارد، باید به سراغ تهیه هولوگرام های دو و سه بعدی بروید.

 

هولوگرام دو بعدی

این برچسب از تصاویر درهم در دو بعد تهیه میشود. حالت انعکاس رنگین کمانی در هولوگرام دو بعدی مرسوم است و این نوع برچسب در ابعاد مختلفی قابلیت چاپ دارد.

 

هولوگرام سه بعدی

هولوگرام سه بعدی خود جنس است!! حتی با تجهیزات مختلف و پیشرفته هم نمیتوان هولوگرام سه بعدی را کپی برداری کرد؛ چرا که از تصاویر در ابعاد و عمق های مختلفی ساخته میشود. از این هولوگرام ها به دلیل تامین درجه بسیار بالای امنیت، در بسته بندی تلفن همراه، تجهیزات جانبی و … استفاده فراوان میشود.

 

مزایای برچسب هولوگرامی

بر طبق تحقیق جامع IHMA (انجمن بین المللی تولید کنندگان هولوگرام امنیتی)، استفاده از هولوگرام امنیتی روی محصولات یک شرکت، گامی مثبت در جهت استراتژی بازاریابی و همچنین انتخابی اقتصادی برای جلوگیری از جعل کالاست. از جمله مهم ترین مزایای استفاده از هولوگرام میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

ایجاد فضای اطمینان و اعتماد مشتریان به کالای تولیدی

با کاهش فروش کالای جعلی، فروش کالای اصلی شما افزایش میاید.

افزایش جذابیت ظاهری محصول

مشخص کردن اطلاعات کالای اصلی جهت پیگیری قانونی

این برچسب ها در مقابل شرایط آب و هوایی بد، مقاوم هست.

 

هولوگرام امنیتی | کاربرد ها و ویژگی ها

چرا به هولوگرام ها برچسب هایی امن گفته میشود؟

شکل برچسب هولوگرامی متعلق به دسته ای از تصاویر میباشد که با استفاده از دستگاه  (DOVID)متغیر های نوری را پراکنده میکند. این روش تولید برچسب به سرعت در حال تبدیل شدن به روش اصلی برای محافظت در برابر جعل و تقلب هستند.

 

DOVID  ها تجهیزاتی بسیار گران قیمت، تخصصی و پیشرفته هستند که برچسب تولیدی آنها را نمیتوان با دستگاه چاپ دیجیتال یا آنالوگ کپی کرد. زیرا هولوگرام را با مشخصات فیزیکی مشخص و کد های امنیتی فراوان میسازند. (هولوگرام ها نور را پراش می دهند در حالی که چاپ صرفا منعکس کننده آن است.)

 

افرادی که قصد کپی کردن محصولی را دارند، سعی میکنند راحت ترین راه را برگزینند. به همین علت برخورد آنها با محصول دارای هولوگرام شما سبب میشود کپی کردن کالای شما را کنار بگذارند و به سمت سایر محصولات بازار بروند. در نتیجه، استفاده از هولوگرام های امنیتی اصالت محصولات را تضمین می کند.

 

خرید و سفارش هولوگرام

در هنگام سفارش هولوگرام باید شاخص هایی از شرکت مورد نظر را لحاظ کنید، از جمله این ویژگی ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کیفیت، کیفیت و کیفیت

در نهایت انتظاری که از یک هولوگرام دارید، در دو ویژگی خلاصه میشود:

کیفیت و جذابیت ظاهری هولوگرام

تامین امنیت محصول در برابر کپی

انتخاب شرکتی که بالاترین کیفیت را در چاپ هولوگرام به شما ارائه دهد بسیار مهم است. استفاده از مواد اولیه با کیفیت، طراحی زیبای هولوگرام و قرار دادن فاکتور های امنیتی بالا در برچسب امنیتی شاخص های مهمی در انتخاب بهترین شرکت برای سفارش هولوگرام است.

 

سابقه شرکت

سابقه و تجربه یک شرکت چاپی در نمونه کار ها و قدمت مجتمع کاملا قابل رویت است. داشتن مشتریان متعدد و تعهد به تحویل به موقع کالا دو نکته بسیار مهم هنگام سفارش از یک شرکت است.

 

طبق تجربه و نظرات مشتریان، ما به شما مجتمع چاپی سیناپکینگ را معرفی میکنیم. این شرکت علاوه بر قدمت بالا (تاسیس سال 1378)، نمونه کار های متعدد در همکاری با مشتریان خوش نام را در کارنامه خود دارد. کیفیت هولوگرام چاپی سیناپکینگ سبب همکاری طولانی مدت با برند هایی مانند تکنوتل، گلدیران، ماهر شیمی، آریا شیمی، ایما همراه، داریا همراه و … شده است.

 

برای مشاهده نمونه کار ها، سفارش هولوگرام، لیبل اموال یا سایر موارد چاپی لینک روبرو را لمس کنید: sinapacking.com