چه گوشواره‌ای برای صورت گرد مناسب است؟

مجموعه : زیورآلات
چه گوشواره‌ای برای صورت گرد مناسب است؟

عکس از وبسایت آستین AASSTTIINN.COM

صورت‌های گرد با گونه‌های پهن، زوایای نرم و چانه‌ای گرد و زیبا مشخص می‌شوند. در دنیای مد، افراد مدل یقه و اکسسوری هایی مثل گوشواره و گردن آویز را با توجه به فرم صورت‌شان انتخاب می‌کنند. اینکه کدام مدل گوشواره‌ها برای صورت گرد مناسب اند سوالی است که در این مطلب به آن جواب خواهیم داد.

 

این پست برای کمک به شما در انتخاب مناسب‌ترین شکل گوشواره گردآوری شده است. در این مقاله بهترین مدل‌های گوشواره برای صورت‌‌ گرد را معرفی می‌کنیم. گوشواره‌هایی که زیبایی طبیعی صورت شما را تکمیل می‌کنند.

 

چه گوشواره‌ای به صورت گرد می‌آید؟

در اینجا یک راز کوچک وجود دارد: صورت‌های گرد با گوشواره‌هایی که صورت را کشیده و لاغرتر نشان می‌دهند، بهترین ترکیب را ایجاد می‌کنند.

هر یک از گوشواره‌هایی که در ادامه معرفی می‌شود، صورت گرد را بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌دهند. این هدیه ما به شماست!

 

1- گوشواره حلقه‌ای مثلثی (Humble Chic) برای صورت‌ گرد

گوشواره حلقه‌ای معمولا باعث برجسته نشان دادن صورت‌های گرد می‌شوند، بنابراین انتخاب چندان خوبی نیستند. با این حال، گوشواره‌های حلقه‌ای به شکل مثلث، تضاد خوبی با صورت‌های گرد دارند. این گوشواره‌ها معمولا 2.5 سانت طول دارند، بنابراین ظاهر آویزان آنها، صورت گرد را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

 

2- گوشواره میخی (Raneecoco) برای صورت‌های گرد

گوشواره‌های میخی نیز مانند حلقه‌ها معمولاً برای صورت‌های گرد توصیه نمی‌شوند. اما اگر واقعاً به این مدل علاقه دارید، گوشواره گل میخی که سنگی تراش خورده و ظریف دارند را انتخاب کنید. این گوشواره‌های گل میخی گوشواره مناسب صورت گرد هستند زیرا با سنگ تراش خورده، ظاهری زاویه دار و کشیده‌تر ایجاد می‌کنند.

 

این مدل گوشواره برای صورت گرد بسیار ساده به نظر می‌رسد، بنابراین ممکن است در روزهایی که می‌خواهید ظاهری جسورانه داشته باشید، انتخاب خوبی نباشند.

 

چه گوشواره‌ای برای صورت گرد مناسب است؟

عکس از وبسایت آستین  AASSTTIINN.COM

 

3- گوشواره قطره‌ای (GUESS) برای صورت‌ گرد

طول این گوشواره‌های قطره‌ای آنها را برای صورت‌های گرد مناسب می‌کند. علاوه بر این، هر گوشواره دارای یک زنجیر بلند است که هنگام پوشیدن آن تا گردن شما پایین می‌آید. این زنجیرهای بلند صورت شما را کشیده نشان می‌دهد و بدون هیچ زیورآلات اضافی (مانند گردنبند) هم عالی به نظر خواهید رسید.

 

4- گوشواره خوشه‌ای مروارید (EleQueen) برای صورت‌های گرد

ما عاشق چیدمان مروارید روی این گوشواره هستیم که با توجه به طولشان مطمئناً مناسب صورت‌های گرد هستند. این گوشواره‌ها با مناسبت‌های مختلف سازگار هستند و بسیاری از خریداران، از آن به عنوان بخشی از ست عروس خود استفاده می‌کنند.

اگر برای تکمیل لباس عروس خود به گوشواره نیاز دارید، با انتخاب این گوشواره می‌توانید از درست بودن تصمیم‌تان مطمئن باشید. با این حال، وزن هر گوشواره حداقل حدود 4 تا 5گرم است، بنابراین ممکن است کمی سنگین باشد. این آیتم در یک جعبه هدیه زیبا و یا یک کیف مخملی، گزینه‌ای بی‎نظیر برای هدیه دادن به عزیزانتان است.

 

5- گوشواره قطره‌ای گرد با گره

این گوشواره‌های آویز با جزئیات کامل و روکش رزگلد عرضه می‌شوند. بلندی آنها که معمولا 1.3 سانتی‌متر است به اندازه‌ی کافی هست تا صورت‌های گرد را باریک‌تر نشان دهند. این گوشواره‌ها دارای طراحی منحصر به فرد گره سلتیک هستند که هواداران زیادی دارند.

 

6- گوشواره میخی خوشه‌ای برای صورت‌ گرد

این گوشواره‌ها دارای مجموعه‌ای از سنگ‌های مکعبی شکل هستند که طرح برگ منحصر به فردی را تشکیل می‌دهند. پوشیدن آنها آسان و راحت است.

 

7- گوشواره اشکی برای صورت‌های گرد

اگر عاشق سنگ‌های براق و درخشان هستید، این گوشواره‌ها برایتان مناسبند. آن‌ها دارای سنگهای مکعبی به شکل گلابی و اشک هستند. این گوشواره‌ها روی صورت‌های گرد عالی به نظر می‌رسند زیرا به اندازه‌ای بلند هستند که صورت را لاغرتر نشان دهند، بنابراین مناسب صورت گرد هستند.

 

چه گوشواره‌ای برای صورت گرد مناسب است؟

عکس از وبسایت آستین  AASSTTIINN.COM

 

8- گوشواره هاگی برای صورت‌های گرد

این گوشواره ها نیز برای صورت‌های گرد بسیار مناسب هستند زیرا عرض کوچک آنها که معمولا بیش از 20 میلی‌متر نیست شکل صورت شما را برجسته نمی‌کند و در عین حال زیبا و بادوام هستند.

این گوشواره‌ها کوچک و سبک هستند و می‌توان به راحتی آنها را پوشید. با این حال، اگر اکسسوری‌های بزرگ‌تر را دوست دارید، برای شما انتخاب خوبی نیستند.

 

 

9-گوشواره منگوله‌ای برای صورت‌های گرد

از دیگر انواع مدل گوشواره برای صورت گرد، میتوان به این گوشواره‌های بلند و آویزان اشاره کرد.

 

 

10- گوشواره مربعی برای صورت‌های گرد

گوشواره‌های مربعی یکی دیگر از انتخاب‌های عالی برای صورت‌های گرد هستند. از آنجایی که فرم آنها زاویه دار است، به نوعی با شکل دایره‌ای صورت در تضاد است و زوایای زیبایی را ایجاد می‌کنند.

 

نکاتی برای انتخاب گوشواره برای صورت‌های گرد

در ادامه به نکات خاصی که شما را در انتخاب گوشواره برای صورت‌های گرد راهنمایی می‌کنند اشاره کنیم:

دنبال گوشواره‌هایی باشید که صورت شما را بلندتر می‌کنند نه پهن‌تر. به عنوان مثال، گوشواره‌های آویزان بلند.

اگر گوشواره حلقه‌ای دایره‌ای می‌خرید، فقط حلقه‌های کوچک را انتخاب کنید.

اگر حلقه‌های بزرگ می‌خواهید، گوشواره‌های زاویه دار بخرید. از حلقه‌های بزرگ مدور دوری کنید.

 

گوشواره بلند‌تر بهتر است

به عنوان یک قاعده کلی، گوشواره‌های بلندتر برای صورت‌های گرد بهتر هستند. گوشواره‌های قطره‌ای، آویز، منگوله‌ای و اشکی کاملاً مکمل صورت گرد هستند و آن را لاغرتر و باریک‌تر نشان می‌دهند.