کاربرد های پارتیشن شیشه ‌ای

کاربرد های پارتیشن شیشه ‌ای

با توجه به این‌که فضای خانه‌ها در مقایسه با گذشته کوچک‌تر شده لازم است تا بیشترین استفاده را از فضای موجود به عمل آورد. پارتیشن شیشه ‌ای یکی از ابزارهایی به حساب می‌آید که می‌تواند به عنوان دیواره‌های بتنی و آجری مورد استفاده قرار گیرد. در حقیقت در عصر کنونی و با پیشرفت علم طراحی داخلی استفاده از پارتیشن‌ها جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص داد. از پارتیشن برای تقسیم‌بندی و تفکیک فضای داخلی خانه یا ادارات و شرکت‌ها استفاده می‌شود.

 

زیبایی محل با پارتیشن

برای به وجود آوردن یک فضای زیبا که دارای دید بصری حداکثری باشد و بتوان از نور موجود در فضای خانه نیز استفاده کرد، پارتیشن پرچین کو پیشنهاد مناسبی است. نوعی از پارتیشن که برای این منظور استفاده می‌شود پارتیشن شیشه‌ای نام دارد. در حقیقت پارتیشن از یک قسمت ثابت تشکیل شده و قسمت دیگر آن متحرک است. امکان نصب درب‌های شیشه‌ای و چوبی نیز روی این مدل از پارتیشن‌ها وجود خواهد داشت. برای همین منظور سایت پارچینکو با ارائه اطلاعات دقیق در رابطه با این نوع از پارتیشن‌ها با پشتیبانی قوی برای خدمت‌رسانی به مشتریان آماده خواهد بود.

 

کاربرد‌های پارتیشن شیشه ‌ای

به جرأت می‌توان گفت هیچ محدودیتی برای استفاده از پارتیشن شیشه ‌ای وجود ندارد. از پارتیشن‌های شیشه‌ای می‌توان در منازل و همچنین در ویلا‌ها، اتاق‌های خواب و حمام‌های شیشه‌ای استفاده کرد. کاربرد‌های بسیار زیادی می‌توان برای پارتیشن شیشه متصور شد. به عنوان مثال می‌توان در خانه‌ها، آشپزخانه‌ها و همچنین اتاق کار از این مدل از پارتیشن‌ها استفاده نمود.

 

یکی از کاربرد‌هایی که پارتیشن‌های شیشه‌ای در حال حاضر دارند و بسیار مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد؛ استفاده از پارتیشن برای کابین دوش شیشه‌ای در حمام است. استفاده از پارتیشن شیشه‌ای در حمام باعث می‌شود تا هیچ‌گونه رطوبتی به سایر نقاط نفوذ نکند. این مدل از پارتیشن‌ها در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. جهت اطلاع از کابردها و کاربری دقیق و مناسب پارتیشن‌های شیشه‌ای، سایت پارچینکو با دارا بودن پشتیبانی به‌روز و قوی همواره در دسترس بازدیدکنندگان قرار دارد.

کاربرد های پارتیشن شیشه ‌ای

مزیت ‌های پارتیشن ‌های شیشه ‌ای

با توجه به کاربرد‌های پارتیشن‌های شیشه‌ای در منازل و ادارات و همچنین با در نظر گرفتن مزیت‌هایی که استفاده از این پارتیشن‌ها دارند، لازم می‌دانیم برخی از مزایایی که باعث محبوبیت استفاده از این مدل از پارتیشن‌ها شده‌اند را بیان کنیم.

 

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از پارتیشن اداری شیشه‌ای انتقال نور محیط است.

از نظر هزینه استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای با توجه به نصب آسان و عدم نیاز به زیرسازی بسیار مقرون به‌صرفه خواهد بود.

امکان جابه‌جایی و حذف پارتیشن شیشه‌ای در هر زمانی امکان‌پذیر است.

امکان شستشو و تمیز کردن پارتیشن‌های شیشه‌ای با استفاده از انواع مواد شوینده امکان‌پذیر است.

پارتیشن‌های شیشه‌ای به دلیل شفافیت زیادی که دارند در زیبایی محیط نقش اساسی ایفا می‌کنند.

برای بزرگ‌تر نشان دادن فضای داخلی منزل می‌توان از پارتیشن‌های شیشه‌ای استفاده کرد.

یکی دیگر از مزیت‌های پارتیشن‌های شیشه‌ای این است که می‌توان از شیشه‌های رنگی با رنگ دلخواه و پروفیل‌های متنوع استفاده کرد.

با توجه به محل نصب پارتیشن‌های شیشه‌ای و با توجه به فضای مورد نظر امکان سفارش‌سازی وجود دارد.

 

سایت پارچینکو تمامی این اطلاعات را با ارائه نمونه‌ها در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد و در صورت هرگونه ابهام و پرسشی پشتیبانی قوی این سایت آماده پاسخگویی خواهد بود.

کاربرد های پارتیشن شیشه ‌ای

پارتیشن ‌های شیشه ‌ای قابل نصب در خانه

اگر قصد نصب پارتیشن‌های شیشه‌ای در منزل را دارید لازم است تا با انواع پارتیشن‌هایی که قابل نصب در منزل هستند آشنا باشید. به‌طور کلی می‌توان گفت برای نصب پارتیشن‌های شیشه‌ای در منزل می‌توانید از پارتیشن‌های شیشه‌ای تک جداره و پارتیشن‌های شیشه‌ای دو جداره استفاده کنید.

 

از دیگر مدل‌های پارتیشن که می‌توانید در منزل نیز از آن‌ها استفاده کنید پارتیشن‌های شیشه‌ای اداری یا بدون سقف و پارتیشن شیشه‌ای فریم لس هستند که به عنوان پارتیشن‌های بدون فریم شناخته می‌شوند. همچنین پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم‌دار نیز وجود دارند که قابلیت نصب در منزل را خواهند داشت. سایت پارچینکو تمامی این اطلاعات را با جزئیات در معرض نمایش قرار داده است.

 

بهترین انتخاب برای پارتیشن شیشه ‌ای منزل

پیش از این‌که اقدام به انتخاب پارتیشن شیشه‌ای برای منزل نمایید لازم بوده تا انواع پارتیشن‌های موجود را بشناسید. در واقع یکی از نکات بسیار مهمی که در انتخاب بهترین پارتیشن شیشه‌ای برای منزل اهمیت دارد، دو جداره بودن یا تک جداره بودن پارتیشن شیشه‌ای است.

 

پارتیشن شیشه‌ای تک جداره به این دلیل که در زمان ساخت آن از پروفیل‌های ظریف‌تری استفاده می‌شود، این پارتیشن دارای ظرافت و زیبایی بیشتری در مقایسه با پارتیشن شیشه‌های دو جداره است. پارتیشن‌های شیشه‌ای دو جداره به دلیل استفاده از پروفیل‌های ضخیم‌تر دارای استحکام بیشتری هستند. در حقیقت می‌توان گفت تفاوت پارتیشن‌های دو جداره و پارتیشن‌های تک جداره در ضخامت پروفیل آن‌هاست. سایت پارچینکو انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای را با توضیحات در رابطه با تمامی مزایای آن‌ها در معرض نمایش گذاشته و با پشتیبانی قوی آماده پاسخگویی به مشتریان است.

کاربرد های پارتیشن شیشه ‌ای

فریم دار و فریم لس

مورد دیگری که در زمان انتخاب پارتیشن شیشه‌ای برای منزل باید مد نظر داشته باشید فریم ‌دار بودن یا بدون فریم بودن پارتیشن است. جداکننده‌هایی که به عنوان پارتیشن‌های فریم ‌دار مورد استفاده قرار می‌گیرند به دلیل این‌که در ساخت آن‌ها از پروفیل ضخیم‌تری در مقایسه با پارتیشن‌های بدون فریم استفاده می‌شود دارای استحکام بیشتری هستند.

 

ولی نکته مهم این‌جاست که پارتیشن‌های فریم‌ دار در کنار ضخامت به دلیل به‌کارگیری پروفیل بیشتر که سبب مقاومت بیشتر آن نیز می‌شود فضای بیشتری را نیز اشغال خواهد کرد. از پارتیشن‌های فریم لس یا بدون فریم در فضا‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع این پارتیشن‌های فریم دار و بدون فریم را در سایت پارچینکو مشاهده خواهید کرد.

 

عایق صدا

عایق صوتی یکی دیگر از پارامتر‌های انتخاب پارتیشن شیشه‌ای در منزل است. در واقع پارتیشن‌های فریم دار به دلیل دو جداره بودن و استفاده از پروفیل‌های ضخیم‌تر توانایی بیشتری در عایق صدا بودن در مقایسه پارتیشن‌های بدون فریم دارند. گفته می‌شود پارتیشن‌های دو جداره به نسبت پارتیشن‌های تک جداره می‌توانند بین ۱۰ تا ۲۰ درصد عایق صوتی ایجاد کنند. این نوع قابلیت‌ را نیز سایت پارچینکو به‌طور دقیق شرح داده و در دسترس مشتریان قرار داد.

 

محدودیت دید

برای محدود کردن دید در خانه می‌توان از پارتیشن‌های شیشه‌ای رنگی و مات استفاده نمود. در زمان استفاده از پارتیشن‌های شیشه رنگی دید به‌طور کامل محدود شده و نمی‌توانید دوباره وضوح دید داشته باشید. برای داشتن وضوح دید می‌توانید از شیشه‌های هوشمند استفاده نمایید. شیشه‌های هوشمند یکی از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های بکار رفته در پارتیشن‌ها به حساب می‌آیند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها هر زمان که بخواهید شیشه را مات کرده و در زمان دیگر شیشه را شفاف کنید.

 

همچنین در صورت عدم استفاده از شیشه‌های هوشمند می‌توانید با نصب پرده کرکره‌ای این کار را انجام دهید. سایت پارچینکو تمامی توضیحات لازم را در خصوص تفکیک فضاها و خصوصیات متفاوت پارتیشن‌ها دسته‌بندی کرده و در اختیار بازدیدکنندگان و مصرف‌کنندگان قرار داده است.

 

موارد استفاده از پارتیشن شیشه ‌ای در خانه

از پارتیشن شیشه‌ ای تک جداره در خانه و در بسیاری از قسمت‌ها برای تفکیک فضای منزل استفاده می‌شود. همچنین از پارتیشن‌های شیشه‌ای می‌توان جهت زیباسازی فضای منزل استفاده نمود. یکی از کاربرد‌های پارتیشن شیشه‌ای در منزل می‌تواند برای جداسازی سالن غذاخوری از آشپزخانه باشد. امکان استفاده از پارتیشن با شیشه‌های رنگی نیز امکان‌پذیر بوده؛ در واقع شما می‌توانید پارتیشن را بنا به دکوراسیون منزل خود هماهنگ کنید. سایت پارچینکو همواره گزینه‌ای مناسب جهت انتقال اطلاعات درست و موثر برای تهیه پارتیشن مورد نیاز و انتخاب درست آن به حساب می‌آید.