کاپ قاعدگی چیست و برای خرید کاندوم چه کار هایی می توانیم انجام دهیم؟

مجموعه : بهداشت زنان
کاپ قاعدگی چیست و برای خرید کاندوم چه کار هایی می توانیم انجام دهیم؟

بهترین فروشگاه لوازم مراقبت جنسی را بشناسید!

خرید کاپ قاعدگی برای تمامی بانوان از ضروریات محسوب می‌شود؛ چراکه کاپ قاعدگی به عنوان یک محصول مراقبتی می‌تواند تا حد زیادی بر روحیه و سلامت جسمی بانوان تاثیرگذار باشد. خرید کاپ قاعدگی می‌تواند به بانوان کمک کند که به کارهای روزانه و شخصی خود در وضعیت بهتری رسیدگی کنند، به همین جهت میزان خرید کاپ قاعدگی در فروشگاه‌های مختلف بسیار زیاد می‌باشد. اگرچه این محصول بسیار پر فروش می‌باشد، اما هنوز برخی از افراد اطلاعات دقیقی از کاپ قاعدگی و فوائد آن ندارند. به همین جهت در ادامه‌ی مطلب کاپ قاعدگی و دیگر محصولات مراقبت جنسی به تفصیل معرفی خواهند شد.

 

خرید کاپ قاعدگی جایگزین نواربهداشتی

عموماً بانوان در دوران عادت ماهیانه خود از نوار بهداشتی یا تامپون استفاده می‌کنند، اما این نوع پدهای بهداشتی احساس ناخوشایندی را به فرد منتقل می‌کند. امروزه متخصصان در حوزه بهداشت محصولی را طراحی و تولید کرده‌اند که بسیار مناسب‌تر از تامپون یا نوار بهداشتی می‌باشد، این محصول در واقع همان کاپ قاعدگی می‌باشد. برای خرید کاپ قاعدگی لازم است با ویژگی‌های ظاهری آن آشنایی داشته باشید. عموماً این نوع کاپ‌ها به صورت قیف‌هایی کوچک و از جنس سیلیکون طراحی و تولید می‌شوند تا به راحتی داخل بدن قرار بگیرد و خون حاصل از عادت ماهیانه را جمع آوری کند.

 

نکته‌ی جالب توجه در رابطه با خرید کاپ قاعدگی آن است که این محصول قابلیت چند بار مصرف را داشته و تنها با یک شستشوی ساده می‌توان دوباره آن را داخل بدن قرار داد. قرار گرفتن کاپ قاعدگی درون بدن هیچگونه دردی به همراه نداشته و افراد با وجود کاپ احساس راحتی و آرامش خواهند داشت.

 

مزایای خرید کاپ قاعدگی کدام است؟

کاپ قاعدگی که با نام فنجان قاعدگی نیز شناخته می‌شود، مزیت‌های بسیاری دارد که موجب می‌شود بانوان آن را جایگزین نوار یا تامپون قرار دهند. از جمله مزایای خرید کاپ قاعدگی عبارت است از:

 

از آنجا که جنس فنجان قاعدگی بسیار نرم است، فرد احساس راحتی کرده و می‌تواند به امورات روزانه خود رسیدگی کند.

خرید کاپ قاعدگی به دلیل چندبار مصرف بودن، مقرون به صرفه‌تر از خرید نوار بهداشتی یا تامپون به شمار می‌رود.

استفاده از کاپ قاعدگی از نظر بهداشت و سلامت نیز بسیار بهتر از استفاده از نوار بهداشتی یا تامپون‌های با پودر جاذب بالا خواهد بود.

بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت خرید کاپ قاعدگی به عنوان یک وسیله مراقبت جنسی برای تمامی بانوان شاغل یا خانه‌دار لازم و ضروری محسوب می‌شود. تنها اگر یک‌بار با خرید کاپ قاعدگی آن را را جایگزین نواربهداشتی کنید، انتخاب دائمی شما کاپ قاعدگی خواهد شد.

 

خرید کاندوم یک ضرورت است!

بسیار افراد جامعه بر این باورند که خرید کاندوم تنها به منزله ممانعت از بارداری و یک روش جلوگیری از بارداری محسوب می‌شود. این در حالی است که پزشکان و متخصصان حوزه سلامت معتقدند استفاده و خرید کاندوم برای مراقبت از سلامتی طرفین در حین آمیزش لازم و ضروری می‌باشد. خرید کاندوم و استفاده از آن موجب می‌شود که بیماری‌های قارچی یا عفونی از طرفین به یکدیگر منتقل نشود و افراد رابطه‌ای جنسی را همراه با سلامتی تجربه کنند. ناگفته نماند که کاندوم انواع مختلفی دارد که تا حد زیادی می‌تواند بر افزایش لذت رابطه جنسی نیز موثر باشد. برای خرید کاندوم می‌توان یکی از انواع زیر را انتخاب کنید:

کاپ قاعدگی چیست و برای خرید کاندوم چه کار هایی می توانیم انجام دهیم؟

کاندوم تاخیری:

خرید کاندوم تاخیری برای آن دسته از افراد که مایل به دیر انزالی هستند بسیار مناسب می‌باشد، کاندوم‌های تاخیری که عموماً دارای اسانس‌های مختلف و جنس لاتکسی خاصی می‌باشند تا حد زیادی بر دیر انزالی آقایان موثر خواهد بود. بنابراین کاندوم تاخیری عموماً برای افزایش لذت جنسی آقایان طراحی و تولید می‌شود.

 

کاندوم فضایی:

یکی از جدیدترین انواع کاندوم، کاندوم فضایی است که با شکل خاص، اما نرمی که دارد می‌تواند موجب افزایش میل جنسی و در نتیجه لذت در بانوان شود. کاندوم فضایی در انواع چرخشی، دکمه‌دار، طوقی، اره ماهی و… تولید می‌شود که هر یک به نوعی می‌تواند میزان ارگاسم در بانوان را افزایش دهد.

 

کاندوم معمولی:

نوع دیگری از انواع کاندوم وجود دارد که به کاندوم معمولی یا ساده معروف است. این نوع کاندوم‌ها که شکی ساده و لاتکسی دارند تنها به منظور ممانعت از بارداری و جلوگیری از انتقال بیماری‌های مختلف در افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاندوم ساده معمولاً قیمت پایین‌تری نسبت به سایر انواع کاندوم نیز دارد، به همین جهت پر فروش‌تر محسوب می‌شود.

 

کاندوم خاردار:

اگر برای خرید کاندوم به دنبال یک نوع از کاندوم برای افزایش لذت جنسی بانوان هستید، کاندوم خاردار گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. کاندوم خاردار که با اسانس‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود، تا افراد بتوانند بسته سلیقه خود آن را خریداری کنند.

با وجود انواع مختلف کاندوم بهتر است نسبت به سلامتی خود حساس باشید و با خرید کاندوم از سلامتی خود و همسرتان به صورت هم‌زمان مراقبت نمائید. البته توجه داشته باشید که تاریخ انقضاء مندرج بر روی بسته بندی محصول نگذشته باشد، زیرا خرید کاندوم تاریخ گذشته هم می‌تواند موجب بروز بیمارهای ناحیه تناسلی شود.

 

خرید کاندوم با آسان‌ترین روش

بسیاری از افراد برای خرید کاندوم یا خرید کاپ قاعدگی از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های مختلف احساس خجالت می‌کنند و به همین جهت از خرید محصول مورد نیاز خود صرف‌نظر می‌کنند. این مشکلی است که امروزه با وجود تکنولوژی اینترنت حل شده، یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی که تمامی محصولات مراقبت جنسی را ارائه می‌کند، فروشگاه بوبوریم می‌باشد. فروشگاه بوبوریم که انواع کاندوم، کاپ قاعدگی، ژل حجم‌دهنده و …. را در ویترین خود ارائه می‌کند به صورت 24 ساعته پشتیبانی می‌شود.

 

کاپ قاعدگی چیست و برای خرید کاندوم چه کار هایی می توانیم انجام دهیم؟

با خرید از بوبوریم محصولات خود را در بسته‌بندی کاملاً محرمانه و پوشیده تحویل خواهید گرفت و این یکی از نکته‌های مهم و ویژگی‌های بارز فروشگاه بوبوریم به شمار می‌رود. بنابراین فروشگاه بوبوریم بهترین فروشگاه برای خرید محصولات زناشویی و … به شمار می‌رود.

 

کلام آخر

سلامتی مهم‌ترین نعمتی است که همه‌ی انسان‌ها مکلف به مراقبت از آن هستند، بنابراین هزینه کردن برای خرید کاپ قاعدگی یا خرید کاندوم در قبال محافظت از سلامتی اصلاً دیده نمی‌شود.

 

پس با خرید محصولات مراقبت جنسی و زناشویی از فروشگاه بوبوریم سلامتی و افزایش لذت جنسی را توام باهم داشته باشید. وب‌سایت پر سرعت بوبوریم در دسترس شما است، تنها با یک جستجوی کوتاه به فروشگاه بوبوریم متصل خواهید شد.

برچسب‌ها: