معرفی سامانه پیامکی مدیانا اس ام اس

مجموعه : مجله خبری
معرفی سامانه پیامکی مدیانا اس ام اس

یکی از روش های بازاریابی که این روزها کاربرد گسترده ای نیز دارد، استفاده از سامانه پیامکی انبوه می باشد. امروزه تلفن های همراه به عنصری جدا نشدنی از زندگی انسان ها تبدیل شده اند و به همین دلیل می توان گفت که بازاریابی پیامکی یکی از اصلی ترین روش های ارائه خدمات به مشتری و از استراتژی های تعاملی به شمار می رود. بنابراین هر کسب و کار و فعالیتی که می خواهد از سایر رقبا عقب نماند و برتری خود را حفظ کند به استفاده از این نوع بازاریابی نیاز دارد.

 

پیامک انبوه چیست؟

پیامک انبوه در واقع به ارسال تعداد زیادی پیامک به تلفن همراه های گوناگون گفته می شود. برای این که تعداد بالایی از پیام های متنی در مدت زمان کوتاه به گروه مخاطبان هدف ارسال شود به یک سرویس تخصصی نیاز است و مشاغل مختلف می توانند با استفاده از اپلیکیشن ها و نرم افزارها یا یکپارچه سازی API با وب سایت خود نسبت به ارسال پیام های انبوه اقدام کنند.

 

پنل پیامکی مدیانا اس ام اس

سامانه پیامکی مدیانا اس ام اس، با دارا بودن بیش ترین امکانات پنل پیامک انبوه در تخصصی ترین پنل اس ام اس، یکی تخصصی ترین خدمات سامانه های پنل پیامک را ارائه می دهد. از مزیت های سامانه پنل اس ام اس مدیانا می توان به داشتن بیش از 100 بانک جامع مشاغل و صنوف مختلف، ارائه 5 خط اشتراکی و 2 خط اختصاصی رایگان، فرآیند سریع ثبت نام و فعال سازی پنل پیامک و ارائه گزارشات ارسال پس از هر کمپین تبلیغاتی و آنالیز دقیق مخاطبان اشاره کرد. مدیانا اس ام اس خرید شما را گارانتی کرده و در صورت عدم رضایت تان از سامانه تا 30 روز پس از فعال سازی، هزینه را به شما باز می گرداند. یکی دیگر از ویژگی های سامانه پیامکی مدیانا، ارسال هدفمند پیامک ها است؛ شما بر اساس شهر، منطقه، محله، اصناف، سن، جنسیت یا اپراتورهای موجود پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید.

از دیگر خدمات این سامانه ارسال پیامک صوتی، نوبت دهی، منشی پیامک و ارائه وب سرویس تخصصی جهت ایجاد قابلیت پیامک در سایت شما است.

 

بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ

یکی از روش هایی که با صرف هزینه و زمان کم تر نتیجه مطلوبی به همراه داشته و منجر به تحقق اهداف شما در زمینه کسب درآمد آنلاین می شود، بازاریابی موبایلی از طریق ارسال همین پیامک های انبوه است.

 

بازاریابی پیامکی تنها به ارسال پیامک های تبلیغاتی محدود نمی شود. در این شیوه از بازاریابی، از طریق ارسال و دریافت پیامک یک ارتباط متقابل بین شما و مخاطبتان ایجاد می شود و همین امر باعث می شود که آن ها به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند.

 

اگر اصول و قواعد بازاریابی پیامکی را رعایت کنید، این روش به رونق کسب و کار شما و موفقیت شما در کارتان کمک می کند.

 

مزایای بازاریابی از طریق ارسال پیامک انبوه

 شما می توانید تمام نیازهای تبلیغاتی کسب و کار خود را از طریق سامانه پیامک انبوه بر طرف سازید. این سامانه امکان ارتباط و تعامل با مخاطبان هدف و تشویق و ترغیب آن ها به استفاده از خدمات شما را فراهم می سازد.

 

چرا که این سامانه قابلیت تعیین گروه مخاطب مورد نظر را دارا بوده و از این طریق به جذب هدفمند مشتری کمک می کند. همین امر سبب افزایش میزان فروش شما می شود و بازدهی بالایی را به همراه دارد.

 

استفاده از روش های خلاقانه جهت شخصی سازی پیام های تبلیغاتی عامل دیگری است که در برقراری تعامل موثر با مخاطب و افزایش فروش تاثیر به سزایی دارد.

 

شما می توانید متن پیامک ها را بر اساس اطلاعات موجود در بانک داده ها تغییر دهید؛ به عنوان مثال پیام تبریک تولد یا سالگرد ازدواج برایشان ارسال کنید یا آن ها را در متن پیام با نام خودشان خطاب کنید. از دیگر روش های افزایش تعامل با کاربران برگزاری مسابقات پیامکی یا نظرسنجی پیامکی است.

با خرید پنل اس ام اس، مشتری خود را در لحظه دریابید. از همین امروز حرفه ای پیامک بزنید و در حرفه خود پیشرو باشید.