باهوش ترین ماهی قرمز جهان + عکس

باهوش ترین ماهی قرمز جهان + عکس
کمت comet نام ماهی قرمزی ست که همچون صاحب خود احتمالا باهوشترین موجود دنیاست، دن پومرلو، صاحب باهوش آن که اهل لس آنجلس هم هست او را طوری آموزش داده که میتواند یک سری کارهای جالب را در زیر آب انجام دهد.

به گزارش گروه خواندنی های تکناز، کمت comet نام ماهی قرمزی ست که همچون صاحب خود احتمالا باهوشترین موجود دنیاست، دن پومرلو، صاحب باهوش آن که اهل لس آنجلس هم هست  او را طوری آموزش داده که میتواند یک سری کارهای جالب را در زیر آب انجام دهد.

باهوش ترین ماهی قرمز جهان + عکس

این ماهی میتواند فوتبال و بسکتبال بازی کند و زیر یک میله لیمبو برقصد.این نابغه ی آبها میتواند با حلقه حرکات نمایشی انجام دهد و حتی قادر است از چند مانع بگذرد و توپ را از بین میله های عمودی عبور دهد.
دکتر پومرلو  از تکنیک تقویت مثبت برای تربیت این ماهی استفاده کرده است. یکی از روشها اینست که وقتی ماهی حرکتی را درست انجام داد به او غذا میدهد.. وی اظهار داشت هیچ تردیدی در این باره وجود ندارد و هر کسی میتواند حیوانش را برای انجام یک چنین حرکات مشابهی تربیت کند.

باهوش ترین ماهی قرمز جهان + عکس

یک کارشناس تربیت ماهیان میگوید ماهی ها از انسانهایی که به آنها آموزش میدهند هم باهوشترند.”با ابزار صحیح و دادن غذا بعنوان جایزه ماهی میتواند بسرعت حقه ها و حرکات پیچیده و سخت مانند رقص لیمبو،حرکات مارپیچ و بازی با حلقه را انجام دهد.” دیگر ممکن است مردم به جای سگ ،ماهی بخرند”.

باهوش ترین ماهی قرمز جهان + عکس

دکتر پومرلو رکورد رسمی جهانی را به خاطرداشتن یک ماهی قرمز با هنرنمایی های جالب ویک ماهی دم پرچمی سه ساله دیگری بنام آلبرت انیشتن از آن خود کرده است. کمت ۴ اینچی حرکات نمایشی آلبرت را یاد گرفته است و تاج باهوشترین ماهی جهان  را بر سر دارد.