شرایط خرید ملک و سرمایه گذاری در گرجستان

شرایط خرید ملک و سرمایه گذاری در گرجستان

شرایط خرید ملک و سرمایه گذاری در گرجستان

گرجستان در 3 سال اخیر، آماج مهاجرت بسیاری از ایرانیان شده است که به هدف زندگی و مهاجرت به گرجستان سفر کرده اند و از زمانی که قانون اعطای اقامت گرجستان به خریداران ملک در سال 2015 تصویب شده، ایرانیان زیادی به این کشور به قصد اخذ کارت اقامت گرجستان مراجعه نموده اند و تعداد زیادی ملک را خریداری نموده اند.

 

خرید ملک در گرجستان هیچگونه مالیاتی ندارد و ضمن نزدیکی گرجستان به ایران، آب و هوای خوب این کشور، همسان بودن فرهنگ دو کشور، ارزان بودن هزینه های این کشور نسبت به سایر کشورها و اینکه گرجستان جز پنج کشور امن جهان محسوب می‌شود، خرید ملک در این کشور در حال توسعه پیشنهاد می‌شود .

 

بهترین روش برای اخذ اقامت گرجستان بصورت مطمئن خرید ملک در گرجستان و سرمایه گذاری در گرجستان است.

هرچند روشهای دیگر نیز امکان اخذ اقامت گرجستان را فراهم می آورند اما ممکن است احتمال و درصد موفقیت برای اخذ اقامت گرجستان کاهش یابد .

 

یکی از مزایای بزرگ خرید ملک در گرجستان این است که اگر شخصی از این طریق برای اخذ اقامت گرجستان اقدام نماید پس از 6 سال این اقامت به اقامت دائم تبدیل خواهد شد .

 

اخذ اقامت گرجستان از طریق سرمایه ‌گذاری در گرجستان با خرید ملک

حداقل میزان ارزش ملک برای اخذ اقامت گرجستان ۳۵۰۰۰ دلار آمریکا می باشد که باید توسط کارشناس رسمی تایید شود، امکان افزایش این مبلغ تا سقف ۱۰۰۰۰۰ دلار آمریکا از سال های دیگر بسیار است .

 

با خرید ملک در گرجستان شما می توانید بدون نیاز به ثبت شرکت در گرجستان و پرداخت مالیات کارت اقامت این کشور را دریافت کنید و مادامی که مالکیت در اختیار شماست کارت اقامت شما قابل تمدید است.

 

خرید املاک مسکونی، تجاری، مغازه، رستوران، دفتر کار برای تمام خارجی ها امکان پذیر است و شما با خرید ملک در گرجستان دقیقا از حقوق شهروندان گرجی برخوردار خواهید شد و این در صورتیست که خرید زمین های کشاورزی برای خارجی ها امکان پذیر نمی باشد.

 

با توجه به افزایش روزانه ارزش دلار در کل دنیا حتی اگر ملک خریداری شده شما رشد قیمت نداشته باشد و فقط با افزایش قیمت دلار به خودی خود رشد خود را خواهد داشت، با این حساب بهترین نوع سرمایه گذاری است.

با توجه به اینکه از سال ۲۰۱۴ گرجستان عضو ناظر اتحادیه اروپا و ناتو شده است، در آینده و به شرط کسب شرایط لازمه، گرجستان عضو دائم اتحادیه اروپا می شود، در اینصورت می‌توان گفت یکی از مزیت های سرمایه گذاری در املاک گرجستان این است که امکان سفر به کشورهای اروپایی را بدون ویزا خواهید داشت.

 

مشاور املاک و سرمایه گذاری در گرجستان

مرکز تخصصی مشاوره سرمایه گذاری، مهاجرت و املاک با نام تجاری “آریا” گرجستان و “AriaGeorgia” در سال 2016 با تجمیع پنج شرکت فعال به نام های Aria GE Co، GEOpers، Ganjico ، World Bus LTD، Perspolis با هدف تجمیع خدمات تخصصی اقامت، خرید و پیش خرید و اجاره املاک مسکونی، خرید و اجاره املاک توریستی و تجاری، مشاوره تخصصی سرمایه گذاری و مهاجرت در تفلیس گرجستان تشکیل شد.

 

هلدینگ آریا گرجستان اطلاعات جامع و خدمات حرفه ای را به مسافران و ایرانیان مقیم گرجستان و خارج از گرجستان در شرکت ها و دفاتر تخصصی با نام تجاری “آریا گرجستان” و”AriaGeorgia” می باشد.

 

هشدار!

لطفاً لطفاً لطفاً برای اینکه مانند جمع زیادی از هموطنان دچار مشکل در خرید آپارتمان و زمین و یا اخذ اقامت کاری نشوید فقط با دفاتری در گرجستان کار نمائید که:

 

تابلو داشته باشند (یعنی شرکتشان برای دولت و اداره مالیات و پلیس گرجستان شناسایی شده باشد)

 

دفتر کاری را که مراجعه می کنید بیش از یکسال تعویض نکرده باشد در اینصورت با توجه به قوانین روشن و پلیس قوی گرجستان ١٠٠٪‏ مطمئن هستید که خدماتتان انجام خواهد شد.

 

تمام مراجعات و مال باختگی های انجام شده در تفلیس که متاسفانه این روزها بسیار فراگیر است ناشی از مراجعه هموطنان و اطمینانشان به افراد بدون دفتر شناخته شده در قالب صاحبین رستوران و هتل و یا دوستانی که در تاکسی و رستورانها پیدا می کنند می باشد.

 

تمامی مدیران عامل آریا گرجستان دارای تخصص و رزومه حرفه ای در گرجستان می باشند و به منظور پاسخگوئی کامل و تخصصی همه روزه (حتی تعطیلات) از ساعت 10 صبح الی 10 شب شخصاً پاسخگو و پذیرای مراجعات حضوری، تماس های تلفنی و ایمیل های شما می باشند.

 

هلدینگ آریا گرجستان در ایران:

– دفتر تهران: تهران، بلوار مرزداران، پلاك ١٥٢، طبقه ٢
تلفن مستقیم: 021.44950680

 

شعب املاک و سرمایه گذاری آریا در گرجستان:

 

– شعبه مرجانشویلی: تفلیس، خیابان آقماشنبلی، شماره 137.
تلفن مستقیم: 00995.555513333

 

– شعبه کالاکوری: تفليس، مارجونی ساناپیرو، ساختمان کالاکوری، واحد 3.
تلفن مستقیم: 00995.555523333

 

– شعبه لسلیدزه: تفلیس، خیابان لسلیدزه، شماره 14.
تلفن مستقیم: 00995.555563333

 

– مدیرعامل: آقاي ایلیا دهقانی
تلفن مستقیم: 00995.555432030