از غذا پرینت بگیرید و آن را بخورید (عکس)

از غذا پرینت بگیرید و آن را بخورید (عکس)

عکس از غذا پرینت بگیرید و آن را بخورید

 

پرینت گرفتن از غذا و خوردن آن!؟ کمی عجیب و غریب به نظر می رسد اما به لطف دیگر این چیزهای عجیب نخواهد بود. پرینتر سه‌بعدی غذا ، شاید عجیب‎ترین اپلیکیشن فناوری پرینت سه‌بعدی تا به امروز باشد.

 

پرینترهای سه‌بعدی که غذای آماده به شما تحویل می‌دهند، فقط کافی است روی دکمۀ print بزنید تا غذایتان را تحویل بگیرید. بوی غذاهای آن دقیقاً مثل سوسیس و پورۀ طبیعی است، فقط هنوز برای باور کردن و پذیرفتن چنین دستگاهی زود است.

 

این آخرین و شاید شگفت‌انگیزترین اپلیکیشن فناوری پرینت سه‌بعدی است که تا کنون ساخته شده است. طبق توضیحات تولیدکنندۀ این دستگاه، Foodini انقلابی در غذا خوردن به راه خواهد انداخت، به طوری که با کلیک کردن روی ماوس، غذاهای آماده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

از غذا پرینت بگیرید و آن را بخورید (عکس)

پرینت غذا

 

شرکت تولیدکنندۀ Foodini می‌گوید شرکتهای زیادی خواستار خرید این دستگاه هستند. اما به نظر می‌رسد با توجه به قیمت 1600 یورویی آن افراد کمی توانایی خریدش را داشته باشند.

 

از غذا پرینت بگیرید و آن را بخورید (عکس)

پرینت گرفتن از غذا

 

برای درست کردن یک وعده غذا، سه کپسول پرینتر را از مواد اولیه مثل سوسیس خام، پورۀ سیب‌زمینی و نان پفکی پر می‌کنیم. پس از آن پرینتر شروع به کار می‌کند. 15 دقیقه طول می‌کشد که طرحی که در نرم‌افزار کامپیوتر شکل گرفته پرینت شود. شاید غذایی که بیرون می‌آید خام باشد برای همین آن را کمی در مایکروفر بگذارید تا بپزد.