مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی بوش

مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی بوش

تعمیر لوازم خانگی یکی از مهم ترین خدمات و سرویس های امروز کشورمان ایران با توجه به تحریم های این کالاهای پرمصرف چه از طرف کشورهای خارجی و چه از طرف کشور خودمان می باشد. خیلی از برندها همانند بوش و ال جی و سامسونگ و …. یکی یکی از ایران رفتند و الان دیگر این لوازم خانگی به ایران وارد نمی شود. پس با توجه به این قضیه, تعمیر لوازم خانگی خارجی که تا به امروز به داخل ایران آمده اهمیت صد چندان پیدا می کند چون از طرفی تعمیر لوازم خانگی برندهای برتر بسیار سخت و پیچیده است و کار هر تعمیرکار ساده ای نیست و نیاز به دیدن آموزش های مختلف دارد و از طرفی خریدن مجدد این لوازم امکان پذیر نیست و شما باید هر آنچه که از قبل داشتید را برای چند ده سال سالم نگهداری کنید.

 

در صورت خراب شدن هر یک نیز تعمیرکار مخصوص آن دستگاه بتواند آنرا مثل روز اول تعمیر کند. مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در منزل روبراه سرویس یکی از برترین و تخصصی ترین مجموعه های داخل ایران خصوصا برای برند بوش آلمان است که شاید به جرات بتوان گفت که فقط روبراه سرویس به نقشه های انفجاری تمام دستگاه ها و لوازم خانگی بوش دسترسی دارد و نمایندگی رسمی این برند لوکس در ایران است. تعمیر تخصصی بوش یکی از پیچیده ترین سرویس هایی است که در بین لوازم خانگی رواج دارد و برای انواع مختلف لوازم خانگی همانند یخچال و فریزر , ماشین ظرفشویی , ماشین لباسشویی , قهوه ساز و اسپرسوساز , جاروبرقی و سایر دستگاه ها متفاوت است. تعمیرگاه روبراه سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران با استفاده از تکنسین های خبره و تعمیر در محل در سریعترین زمان با قطعات ارجینال و ضمانتنامه کتبی مطمئن ترین مرجع برای تعمیر لوازم خانگی لوکس شما است.

همچنین روبراه سرویس یکی از فروشندگان آنلاین و اینترنتی قطعات ریز و درشت لوازم خانگی خصوصا در برند بوش آلمان است. در ادامه به چند نمونه از قطعات پرمصرف لوازم خانگی بوش اشاره می کنیم.
سری آب مرکبات گیری بوش یکی از قطعات ظاهرا کم اهمیتی است که به دلیل کوچک بودن و استفاده مداوم خیلی زیاد خراب می شود و امکان دور انداختن آن نیز زیاد است. تنها جایی که شما می توانید سری آب مرکبات گیری بوش را جداگانه تهیه فرمایید شرکت روبراه سرویس است. 

 

فیلتر قهوه ساز بوش یکی دیگر از لوازم پرمصرف در ایران است. با توجه به کاربردی و مصرفی بودن این قطعه و اینکه پس از مدت کوتاهی خصوصا در کافی شاپ ها این قطعه نیاز به تعویض پیدا می کند شما می توانید برای اینکه خیالتان از اورجینال بودن فیلترها راحت باشد این قطعه را از فروشگاه اینترنتی روبراه سرویس که بصورت تخصصی روی لوازم جانبی و یدکی لوازم خانگی بوش کار می کند تهیه بفرمایید.

 

خوبی این کار این است که روبراه سرویس چون بصورت عمده و تخصصی روی برند بوش کار می کند بنابراین پایین ترین قیمت لوازم یدکی و جانبی را می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شما بگذارد. کالاهای بالای یک میلیون تومان نیز بصورت حمل و نقل رایگان به شما داده می شود. همچنین شعار روبراه سرویس این است : هم خرید قطعه از ما ؛ هم نصب قطعه با ما ! یعنی شما با یک تیر دو نشان زده اید و نیاز ندارید به دو مرجع مراجعه کنید. 

دانلود انواع دفترچه راهنما و خطاهای لوازم خانگی بوش
همچنین شما در وب سایت روبراه سرویس  می توانید انواع دفترچه های راهنما و مقاله های مختلف مربوط به لوازم خانگی بوش مثلا نقشه انفجاری های یونیک بوش را پیدا کنید. 

 

روبراه سرویس یکی از نمایندگان تعمیر و نگهداری لوازم خانگی بوش بصورت تخصصی است. برای گرفتن خدمات تجهیز، بازدید و تعمیر انواع ماشین لباسشویی در خانه ،باید ابتدا درخواست خود را به صورت آنلاین در فرم مربوطه ثبت کنید و یا با تلفن ما یعنی 44219619-021 تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان و نزدیک‌ترین مکان ممکن، تکنسین باتجربه متخصص جهت ارائه سرویس با ارزان‌ترین نرخ قیمت به آدرس شما اعزام گردد. 

روبراه سرویس، معتبرترین مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در ایران خصوصاً شهر تهران است . در این مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی بوش و سایر برندهای جهانی و ایرانی انجام می گردد. تعمیرات لوازم آشپزخانه توسط متخصص های متبحر و با تجربه انجام می گردد. ما تعمیرات خود را با تضمین تمام عیار کیفیت انجام می دهیم. روبه راه سرویس مکانی است که شما بهترین و مناسب ترین خدمات و سرویس تعمیرات کامل را دریافت می کنید.

مهارت تعمیرکاران روبرا سرویس به حدی است که آنها تنها با گرفتن یک فیلم از دستگاه خراب شما می تواند مشکل آن را حدس بزنند و حتی تلفنی آن را برطرف کنند خبرگی و چیره دستی در روبه راه سرویس حرف اول را می‌زند سال های سال کارکردن این مهارت را به تعمیرکاران متخصص ما داده است. تعمیر اسپشیال حرفه ما برای راه اندازی کار مشتری است. همچنین ما مرکزی داریم که در آن صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی را به شما آموزش می دهیم. لیست آدرس و تلفن بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی در دفتر ما محفوظ است. با روبراه سرویس تماس بگیرید تا به منزل شما بیاییم و در کمترین زمان ممکن مشکلات شما را رفع کنیم . تمام آشپزخانه های ایرانی با ما رو به راه می شود.​

مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی بوش

 

اما شاید شما خودتان بدانید که مشکل ماشین لباسشویی بوش شما چیست؟ در این صورت احتمالا به تعویض قطعه فنی و یدکی احتیاج داشته باشید. روبراه سرویس این مورد را نیز حل کرده است. فروشگاهی کامل و دقیق با داشتن انواع قطعات فنی و یدکی لوازم خانگی خصوصا برند بوش شامل تمام قطعات جانبی ماشین لباسشویی و ظرفشویی , یخچال و فریزر , جاروبرقی , فر و ماکروفر , آبمیوه گیری , مخلوط کن , غذاساز , قهوه ساز و اسپرسوساز , اجاق و صفحه گاز و سایر لوازم خانگی برقی و دستی که بصورت آنلاین می توانید هر قطعه ای را سفارش دهید و مطمئن باشید که این قطعات اورجینال هستند و با کمترین قیمت در ایران به شما عرضه می شوند. 

بازار کار تعمیرات لوازم خانگی و چالش‌های پیش روی آن‌ها

همانطور که در بالا اشاره شد، به دلایل فشارهایی که تحریم و نوسان نرخ ارز بر بازار لوازم خانگی ایران تحمیل نمود، جایگزینی تعمیر لوازم خانگی به جای تعویض فوری و خرید لوازم جدید از تصمیماتی است که بیشتر افراد جامعه‌ی ایرانی برای تحمل فشارهای هزینه‌های وارد شده بر خود در پیش گرفته‌اند و این امر در کنار تکنولوژی‌های روز به کار رفته در طراحی و ساخت لوازم خانگی و تنوع محصولات، باعث افزایش بازار کار تعمیرات لوازم خانگی شده است که در این بین مهارت در کار تعمیر کار و کیفیت و نوع خدماتی که ارائه می‌دهد تا حدود زیادی به تامین قطعات اصلی و با کیفیت وابسته است.

از طرفی فشار حداکثری تحریم بر افزایش قیمت لوازم خانگی و رونق بازار تعمیرات یخچال، تلویزیون و ظرفشویی و … با خود ابعاد منفی دیگری را هم به همراه دارد و آن تعمیر و استفاده‌ی مجدد از لوازم خانگی قدیمی و کم‌بازده است که به‌شدت مصرف برق بالایی دارند و در عین بالا بردن هزینه‌ی برق خانوار، باعث ایجاد فشار بیشتر بر شبکه‌ی توزیع برق کشور نیز می‌شود.

مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی بوش

 

تلفن تماس روبراه سرویس : 02144219619

وب سایت روبراه سرویس : www.roberahservice.com