اهمیت پخش مویرگی در صنعت پخش

مجموعه : مجله خبری
اهمیت پخش مویرگی در صنعت پخش

به نقل از برنا نرم افزار پخش مویرگی پاسخ یکپارچه برای شرکت هایی است که قابلیت فروش و توزیع را در کنار انواع دیگر فروش به عنوان بخش بسیار مهمی از عملیات فروش خود دارند و می خواهند آن را به روشی متمرکز، یکپارچه و انعطاف پذیر مدیریت کنند. علاوه بر داشتن ویژگی های اصلی ماژول فروش، سیستم توزیع مویرگی به خوبی به نیازهای تجاری انبار، ماژول های دریافت و پرداخت و دفتر عمومی پاسخ می دهد، انعطاف پذیری بالایی را برای پاسخگویی به پیچیدگی های مراحل فروش مویرگی ارائه می دهد.

 

با استفاده از نرم افزار پخش مویرگی شما قادر خواهید بود منطقه و مسیر خود را ثبت کرده و قراردادهای کاری خود را تعیین کنید، سقف فروش را برای هر کالا مشخص کنید، یک لیست توزیع سرد یا گرم تهیه کنید و به صورت طبقه بندی شده گزارش دهید. همچنین در این نرم افزار مدل های مختلف تخفیف نیز موجود است.

 

بازدید کنندگان همچنین می توانند در این نرم افزار پخش مویرگی موجودی و تاریخ اعتبار مشتری خود را ردیابی کنند و به راحتی با استفاده از برنامه پخش مویرگی و بخش سفارش آن، سفارشات جدید را ردیابی کنند. در مقابل، در داخل نرم افزار پخش مویرگی، می توان عملکرد، سفارشات جدید و درآمد را مشاهده کرد که این امر به مدیریت کمک می کند تا گزارش های بهتری را دریافت کند.

 

بهترین نرم افزار توزیع چیست؟

 

بهترین نرم افزار توزیع پخش مویرگی به دلیل ویژگی های خارق العاده که به شما امکان نظارت، مدیریت و کنترل جنبه های مختلف شغلی خود را می دهد. همچنین دید کاملی نسبت به عملیات شما، از زنجیره تأمین گرفته تا مدیریت مالی فراهم می کند.

 

شرکت های در حال رشد اغلب از چندین نرم افزار مستقل برای مدیریت موجودی، انبار، حسابداری، فروش، لجستیک، خرید و موارد دیگر استفاده می کنند. با این حال، عملیات شما به طور جداگانه کار نمی کند. هر فرآیند بر کل جریان کار تأثیر می گذارد، به این معنی که یک موضوع جزئی می تواند اثر دومینو را در پی داشته باشد. فرایندهای یکپارچه همچنین به یک بستر نیاز دارند که تمام این جنبه ها کسب و کار شما را در یک محل فراهم می کند.

 

نرم افزار توزیع به شما امکان می دهد تا زبانه ها را در عملیات پیچیده خود نگه دارید. سیستم عامل های توزیع با داشتن نرم افزار پخش مویرگی در هسته اصلی خود می توانند به عنوان یک مرکز متمرکز برای کلیه مراحل و منابع شما خدمت کنند.

 

این فاکتور تضمین می کند که شما می توانید تمام جریان های داخلی و خارجی را کنترل و مدیریت کنید. این امر مانع از جمع شدن سهام و ورشکستگی می شود که به خودی خود مسائل پیچیده ای هستند.

 

در این لیست بهترین نرم افزار توزیع در بازار را بررسی خواهیم کرد. ما نگاهی دقیق تر به ویژگی های آنها می اندازیم و نقاط قوت آنها را برجسته می کنیم. هر نرم افزاری در این لیست از ویژگی های خاص متناسب با نیازهای مختلف انواع مختلف بنگاه ها برخوردار است.

 

اهمیت پخش مویرگی در صنعت پخش

بازارهای مدرن اکنون خواستار تحویل سریع تر کالاها در خدمات با مشتری برتر هستند. این بدان معناست که توزیع محصول کارآمد در گردش کار برای هر شرکتی ضروری است. علاوه بر این، بر اساس آخرین گزارش در مورد روند زنجیره تأمین، سازمان ها در تلاش هستند تا برای تحقق تقاضای رو به رشد، به چرخه عمر کوتاه تر محصول تطبیق دهند.

 

از منظر صنعت، این نکته قابل ذکر است: از سال 2018 تا 2023، انتظار می رود که بازار جهانی نرم افزار پخش مویرگی تا سال 2023 به حدود 10/31 میلیارد دلار برسد.

 

این رشد را می توان به نیاز روز افزون به مدیریت سطوح موجودی کالاها در زمان واقعی برای به حداقل رساندن فقدان شرایط سهام، افزایش در دسترس بودن محصول و کاهش هزینه های موجودی و حرکت نسبت داد. همچنین، از روندهای در حال ظهور در بازار در حال ظهور که منجر به ایجاد بازار جهانی نرم افزار توزیع می شود، مراقب باشید.

 

علاوه بر این، سیستم عامل های توزیع به طور مداوم عملکردهای خود را گسترش می دهند. نسخه های مدرن حداقل شامل ویژگی های زیر است: مدیریت عملیات، مدیریت سفارش خرید و فروش، حسابداری، POS ، CRM و مدیریت موجودی.

 

سایر ویژگی های نرم افزار پخش مویرگی

یک راه حل نرم افزار پخش مویرگی مبتنی بر ابر است که می تواند فرآیندهای مختلفی را برای دفتر کسب و کار شما در پشتیبانی و همچنین اداره کارها  به صورت خودکار انجام دهد.

 

این نرم افزار ویژگی هایی را برای مدیریت درآمد، مدیریت سفارش، صورتحساب و کنترل موجودی ارائه می دهد. این پلتفرم همچنین دارای ویژگی های هوش تجاری داخلی برای کمک به شرکت ها در تصمیم گیری های مبتنی بر داده است.